אודי S8 Plus בישראל: ביצועים של מכונית על !

אודי S8 Plus, הגרסה החזקה והמהירה ביותר אי פעם של ה- A8 בישראל. בתפריט: מנוע 4.0 ליטר, 605 כ"ס ו- 3.8 שניות מעמידה למאה קמ"ש! המחיר נקבע על: 1.2 מיליון שקל.

ששי כהן 16 במאי, 2016
אודי S8 PLUS

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, החלה בשיווק דגם ה- S8 Plus – הגרסה החזקה והמהירה ביותר אי פעם של ה- A8, שמציעה פאר ללא תחרות וביצועים של מכונית על ספורטיבית, ההופכת אותה למכונית הפאר המהירה והחזקה ביותר בישראל. מחיר המכונית נקבע על 1,195,300 שקל ומציג הפרש של 424 אלף שקל מה- A8 הבסיסית…

בדומה לגרסאות קצה ספורטיביות אחרות של דגמי היצרן, גם ה- S8 Plus זוכה לעיצוב מעט שונה, הכולל את הסממנים הספורטיביים של החברה עם סבכה מושחרת, פתחים מושחרים בפגוש הקדמי, יחידות תאורה מושחרות מאחור, דיפיוזר אחורי בצבע מט שחור, ספוילר קטן, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 20 אינץ' שעוצבו במיוחד עבור הדגם ותאורת מטריקס לד כסטנדרט. תא הנוסעים של ה- S8 Plus מציע מושבים בתפירה ייחודית לדגם זה, דוושות מוכספות גדולות כחלק מחבילת אלומיניום מורחבת, אזכורי S8 בלוח המחוונים ועוד.
ה- S8 פלוס מצוידת במנוע 4.0 ליטר V8 המפיק 605 כ"ס (לעומת 520 כ"ס ב- S8) ומומנט שיא של 71.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית ביצועים המוכרים יותר מעולם מכוניות העל הספורטיביות עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 3.8 שניות ומהירות מרבית של 305 קמ"ש ! תצרוכת הדלק שלו שללא ספק לא תעניין אף אחד מרוכשי הרכב עומדת על 10.1 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, אך סביר שבמציאות הם יגלו צריכת דלק של משהו סביב חצי מזה…אודי S8 PLUS אודי S8 PLUS
אבזור הרכב עשיר כסטנדרט כצפוי ממכונית פאר וכולל: מערכת מולטימדיה MMI עם מסך צבעוני "8, מערכת Sound Surround BOSE עם 14 רמקולים, בקרת שיוט אדפטיבית,  בקרת אקלים אוטומטית מפוצלת ל-4 אזורי אקלים, פתיחה והנעה ללא מפתח,  סגירת Servo לדלתות, 8 כריות אוויר, פנסי LED Matrix קדמיים, פנסים אחוריים מסוג LED,  ריפודי עור מדגם Valcona, מושבי ספורט Comfort קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום, אוורור ומסאג', מערכת עזר למניעת התנגשות נוספת ובלימת הרכב לאחר תאונה, גג שמש חשמלי, חישוקי "20 ועוד.