אוטומוטור 2017 מחממת מנועים

מארגני תערוכת אוטומוטור 2017 שתיפתח בשבוע הבא בגני התערוכה, הציגו הבוקר מספר מכוכבות התערוכה, עם תצוגה של מקלארן 570, ושלל דגמי מכוניות ספורט ואופנועים.

ששי כהן 04 באפר, 2017
מקלארן 570 בישראל

חברת רב מוטור, המארגנת הרשמית של תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור, תערוך השנה בפעם ה-29 את תערוכת הרכב הישראלית בחול המועד פסח בגני התערוכה בת"א. כמדי שנה, גם הבוקר ערכה החברה מסיבת עיתונאים, בה חשפה מספר מכוכבות התערוכה, ובראשן: מכונית העל הספורטיבית מקלארן 570S. גם השנה תתאפיין אוטומטור פחות כתערוכת רכב אמיתית ויותר כאטרקציה מוטורית לפסח לכל המשפחה, הכוללת שלל תצוגות רכב ואופנועים, מופעי שטח ומוטוקרוס ושלל הפעלות לילדים.




כוכבת התערוכה: מקלארן 570 בישראל כוכבת התערוכה: מקלארן 570 בישראל
הכוכבת הראשית של אוטומוטור 2017 תהיה מכונית העל הספורטיבית מקלארן 570S שהגיעה כחדשה לחלוטין ישירות מהמפעל באנגליה.  עבור מי שלא מכיר, נוסיף שמדובר במכונית על ספורטיבית המצוידת במנוע מרכזי V8 בנפח 3.8 ליטר המפיק 570 כ"ס, המאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות בלבד, או ל-200 קמ"ש בתוך 9.5 שניות. אלה ארוזים כמובן בתוך עיצוב של מכונית על ספורטיבית, דלתות הנפתחות כלפי מעלה, מרכב נמוך ורחב וכו'. המחיר? "רק" 250 אלף פאונד בבריטניה, שהיו הופכים ליותר מ-2 מיליון שקל, אם היתה מיובאת לישראל (כולל מיסוי והובלה).
רשת אוטודיל תציג שלל דגמי אסטון מרטין מיד ראשונה במסגרת "אוטודיל פרימיום" רשת אוטודיל תציג מגוון דגמי "קצה" של מותגי יוקרה ובראשם אסטון מרטין וונקוויש, כולם מיד ראשונה במסגרת "אוטודיל פרימיום"
לצידה של המקלארן 570 תערוך רשת אוטודיל תצוגה של חטיבת ה-"אוטודיל פרימיום" החדשה, בה תציג החברה מגוון דגמי יד ראשונה של מותגי יוקרה, כשבראשם אסטון מרטין וונקוויש הנחשקת. בנוסף, יוצגו בתערוכה דגמי מכוניות על של פרארי, מזראטי, מרצדס, פורד מוסטנג ואחרים, אך לא בתצוגה ישירה של היבואנים, אלא במסגרת עסקים הפועלים בתחום.
האמר מיני חשמלי דו מושבי - החל מ-70 אלף שקל האמר מיני חשמלי דו מושבי – החל מ-70 אלף שקל

באולם השטח יוצג אבזור ושדרוג ברמה גבוהה על ידי גדולי היצרנים והיבואנים כמו: אאוטבק, פיט סטופ, אספיר, סופר ג'יפ ונוספים. עוד יוצגו מגוון דגמי מיני חשמליים כמו האמר חשמלי דו-מושבי במחיר החל מ-70 אלף שקל, מכוניות מיני חשמליות לשוק התפעולי בעיקר ושלל דגמי קטנועים חשמליים של בליץ.

הוסקוורנה ראלי – אופנוע האנדורו היקר בישראל !

דווקא באולם התצוגה של האופנועים תהיה השנה היענות רבה יותר מצד היבואנים: אלבר תציג שם את דגמי הרלי דווידסון החדשים, לצידם של אופנועי וקטנועי דיאלים מקוריאה. ליגל יבואנית דוקאטי תציג את שלל דגמי החברה, וחברת עופר אבניר תציג את דגמי השטח של הוסקווארנה, כולל אופנוע הראלי המקצועי של החברה, שנחשב לאופנוע האנדורו היקר בישראל (שווי מוערך של 250,000 שקל ! ). עוד יוצגו אופנועי יוסאנג והקטנועים החשמליים של בליץ, ולקינוח: אופנועי פאנטיק שחזרו לאחרונה לארץ, יוצגו לראשונה לקהל הרחב בתצוגה מלאה של הכלים.

תערוכת אוטומוטור 2017 תתקיים גם השנה בחול המועד פסח בגני התערוכה בת"א. לראשונה ילדים עד גיל 5 יכנסו גם חינם. המחיר יחל ב-109 שקל לכרטיס. מחירי וועדי עובדים יחלו ב-85 שקל לכרטיס, ומחיר למשפחה ( זוג+2 ילדים) יעמוד על 339 שקל.