אוטו סנטר: "קח רכב ותתחיל לשלם בעוד שלושה חודשים"

נוכח משבר הקורונה וחוסר הוודאות הכלכלי, תציע רשת אוטו סנטר מסלול יוצא דופן לרכישת רכב 'יד שנייה' בו יוכלו הלקוחות לרכוש את הרכב, לקבלו ולהתחיל את התשלום עליו רק לאחר שלושה חודשים, זאת בפריסה ל- 57 תשלומים.

מדור צרכנות 14 במאי, 2020
אוטו סנטר

חברת 'אוטו סנטר' הפעילה בתחום מכירת רכבי יד שנייה מפרטי, ליסינג, השכרה וטרייד אין, מכריזה על מהלך מיוחד בו תאפשר לבצע עסקה לרכישת רכב מיד שנייה, לקבל את הרכב ולהתחיל את התשלום עליו רק לאחר שלושה חודשים.


מטרת המהלך היא להקל על ציבור הרוכשים והלקוחות בעת הזו, ולקחת החלטה מושכלת וכלכלית בתקופה של אי וודאות, זאת נוכח משבר הקורונה שפוקד את העולם כולו. במסגרת מסלול הרכישה המיוחד, כל הרוכש רכב יד שנייה יהיה זכאי להתחיל את התשלום עליו רק לאחר 3 חודשים וזאת כנגד פיקדון לביטחון בכרטיס אשראי בגובה 10% מסך כל העסקה. לאחר שלושת החודשים תשולם המקדמה וכן תשלום הראשון של 90% הנותרים, סך הכל ישלם הלקוח 57 תשלומים החל מהחודש הרביעי. המסלול המיוחד יכול להתקיים גם בעסקת טרייד-אין, כאשר המקדמה יכולה להיגזר להיות מסכום הזיכוי שהלקוח יקבל תמורת הרכב הישן שלו.

אלי צדוק, מנהל אוטו סנטר: "עם חזרת המשק לפעילות, החלטנו להשיק מסלולי רכישה חדשים, זאת בהתאם למצב החדש אליו נקלע המשק, על מנת לסייע ללקוחותינו לממש את רכישת הרכב בו הם מעוניינים וליהנות מחוויה של התחדשות, בתנאי תשלום נוחים". את המהלך תקדם אוטו סנטר בקמפיין חדש, בכיכובו של הקומיקאי והשחקן יגאל עדיקא. הקמפיין יעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובתחנות הרדיו.