אוטו קור מציגה: מערכת לחיטוי אקטיבי, אפקטיבי ומהיר לתחבורה ציבורית

חברת אוטו-קור (Auto Cool הבינלאומית), חושפת את מערכת ה- ADS3000, המיועדת לחיטוי אקטיבי, אפקטיבי ומהיר למניעת התפשטות נגיף הקורונה, חיידקים ווירוסים שונים בתחבורה ציבורית.

ששי כהן 07 בפבר, 2021
אוטו קור

חברת אוטו-קור (Auto Cool הבינלאומית), חושפת את פרי פיתוחה הטכנולוגי המתקדם לחיטוי אקטיבי אפקטיבי, זול ומהיר למניעת התפשטות נגיף הקורונה בתחבורה הציבורית. פיתוח כחול לבן זה, הנשלט באמצעות שלט רחוק, או מערכות אינטגרציה לניהול ציי רכב, מהווה את חוד החנית הטכנולוגית וצפוי להיטמע באוטובוסים, רכבות, חברות היסעים, מוניות שירות, ציי רכב והשכרת רכבים, שאטלים להסעות עובדים ואמבולנסים בישראל ובעולם. הטמעתו תפחית חשיפה ותמזער את מקדם ההדבקה של מגפות ומחלות שונות בתחבורה הציבורית הודות לפתרון ייחודי משולב הכולל גם חיטוי של תעלות מיזוג האוויר.


חברת אוטו-קור ,Auto Cool הנה חברה ישראלית ותיקה בעלת פעילות גלובאלית ענפה בכל העולם, מזה כ- 40 שנה. החברה עוסקת בפיתוח והתקנה של מערכות קירור ומיזוג לרכבי נוסעים, רכבי הובלה בקירור, מיזוג ברכבי שירות וכן, במסוקים. בשנה האחרונה, הרחיבה את ליבת פעילותה העסקית עם פיתוח משפחת מוצרים בתחום חיטוי, סינון והשבחת האוויר המתחברים באופן טבעי עם עולמות התוכן בהם היא עוסקת ושולטת מזה עשרות שנים.

מערכת חיטוי אקטיבית מדגם ADS3000, משלבת בין שתי פעולות, חיטוי עמוק ויסודי של חלל הרכב באמצעות הפצת רסיסי מים מהולים בנוזל חיטוי המנטרל וירוסים וחיידקים לרבות קורונה, לצד הפעלת מערכת המיזוג ולשם השלמת התהליך, חיטוי יסודי באמצעות מחזור האויר בתעלות המיזוג, הידועות כחממה להתפתחות וירוסים וחיידקים באופן אוטונומי. שלב זה ייחודי ובלעדי למערכת החיטוי האקטיבית של אוטו-קור ואינו קיים במערכות חיטוי מקבילות הקיימות כיום בשוק.

עם העברת פקודת החיטוי (כאמור, באמצעות שלט רחוק / כפתור ייעודי / מערכת אינטרנטית, או אינטגרציה למערכת ניהול צי הרכב), המערכת תתזמן עצמאית את השלבים השונים תוך התאמה למאפייני הרכב. במהלך החיטוי נפלטים רסיסי מים מיקרונים ונוזל חיטוי באופן אחיד לכל חלל הרכב. חומרי החיטוי תקניים ואינם כוללים כלור, או חומרים מעכלים ומזיקים, מתוך רצון לשמר את כלל הרכיבים ברכב ומבלי לגרום להם נזק. פעולת החיטוי אורכת מספר דקות ועשויה להשתנות מרכב אחד למשנהו בהתחשב בסוג ובגודל הרכב. תפעול המערכת פשוט ונוח, מאפשר קבלת חיווי על השלמת הפעולה וכן, בעת הצורך תינתן התראה למילוי חומרי חיטוי, או מים. יש לציין, כי כל חומרי החיטוי בטוחים לשימוש ואינם מזיקים לאדם לרכב, או לסביבה.

לדברי זיו פרבר, מנכ"ל חברת אוטו-קור: "אנו עדים לביקושים רבים למערכת לאורך כל תקופת הקורונה הן מגופים מקומיים והן מגופים בינלאומיים מהסקטור הציבורי והפרטי. הפתרון הייחודי שפיתחנו, משלב בין שני עולמות תוך שימת דגש גם על תעלות מיזוג האוויר המהוות לרוב חממה לחיידקים ולווירוסים. מתוך כך, יצרנו מנגנון המבטיח פעולת חיטוי יסודית ויעילה המבדלת אותה מפתרונות מקבילים הקיימים בשוק, אשר אינם מספקים פתרון הוליסטי המתייחס למערכת המיזוג. מבחני מעבדה מוסמכת חיצונית- בקטוכם, מלמדים על יעילות של 100% בחיטוי, כך שמכלול הפרמטרים ממצבים אותה כמערכת חיטוי אקטיבית משתלמת המציגה תוצאות וביצועים מקסימאליים בזמן קצר ובעלות נמוכה במיוחד".



עוד מחדשות רכב