אולם תצוגה ראשי חדש למיצובישי תל אביב

לאחר 30 שנה ברחוב המסגר, עזבה מיצובישי את האולם הראשי והמיתולוגי שלה בבית הפירמידה בת"א ועברה לאולם חדש ומודרני ביגאל אלון.

ששי כהן 07 בינו, 2019
אולם תצוגה ראשי חדש מיצובישי בת"א

31 שנה לאחר שמותג מיצובישי נחת בישראל, סגרה כלמוביל היבואנית את אולם התצוגה המיתולוגי שלה בבית הפירמידה ברחוב המסגר בת"א, ועברה לאולם תצוגה ראשי חדש ברחוב יגאל אלון ( ובדיוק במקום בו שכנה יונדאי עד לאחרונה).


מדובר באולם תצוגה בשטח של 850 מטר, אשר נבנה ועומד בסטנדרטים ואמות המידה החדשים והגבוהים ביותר של מיצובישי, הכולל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים עם אפשרויות תצוגה מרהיבות כולל 2 מסכי LED, פינות ישיבה והמתנה נוחות ומאובזרות, חדר מסירה עם תצוגת לוגו מיצובישי ענק בתקרה, מערכת סאונד היקפי, פינות קפה, קיר המציג את צבעי הדגמים ועוד.

אולם התצוגה החדש מעוצב בצבעי המותג, שחור, אדום ולבן והינו כולו Paperless (ללא נייר). כל התקשורת עם הלקוחות, הצעות המחיר והחתימות נעשית באמצעות טאבלטים ומסכים כאשר לכל נציג מכירות 2 מסכי מחשב, אחד עבורו ואחד נוסף עבור הלקוח אשר מקבל את כל המידע שהנציג מעלה ומציג עבורו.

אולם תצוגה ראשי חדש מיצובישי בת"א

אולם תצוגה ראשי חדש מיצובישי תל אביב

האולם החדש מכיל את כל דגמי מיצובישי, מאפשר חניה נוחה חינם ללקוחות ונגישות מקסימלית כשלכל דגם המוצג באולם מוצמד מסך מגע רחב אשר מכיל את כל המידע הרלוונטי  על הרכב .

לדברי ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל : "מדובר באולם הראשון בישראל שמאמץ את אמות המידה החדשות של מיצובישי העולמית כהכנה לעתיד עם מגוון דגמים חדשים ומשקף את תפיסת המותג המשלבת עיצוב מוקפד וטכנולוגיה מתקדמת".