אולם תצוגה ראשי מחודש ללקסוס בהרצליה

לקסוס פותחת את אולם התצוגה הראשי שלה בהרצליה, לאחר שעבר חידוש כולל בהשקה של 7 מיליון ש"ח. ב-2017 תפתח גם מוסך מרכזי ומשרדי הנהלה חדשים בפ"ת.

ששי כהן 28 בדצמ, 2016

10 שנים לאחר שהושקה רשמית פעילות לקסוס בישראל, עם פתיחת אולם התצוגה הראשון לרכבי יוקרה בהרצליה פיתוח, אשר בעקבות הצלחתו סחף את מרבית יבואני מותגי היוקרה לפתוח אולם תצוגה בסמוך, מודיעה היום לקסוס על פתיחתו מחדש של אולם התצוגה, לאחר שעבר שיפוץ מקיף בהשקעה מדווחת של 7 מיליון שקל.



אולם תצוגה לקסוס המחודש בהרצליה (צילום: רונן טופלברג) אולם תצוגה לקסוס המחודש בהרצליה (צילום: רונן טופלברג)
האולם המחודש המשתרע על שטח של 830 מ"ר, מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית המאפיינת את אולמות התצוגה של לקסוס בעולם, ומשלב ומשלב אלמנטים המבוססים על פילוסופיית העיצוב של לקסוס, ה- L-Finess, השואבת מוטיבים של עידון ואלגנטיות מהתרבות היפנית. לדברי לקסוס, "העיצוב החדש מבקש לענות על הצרכים הרגשיים והרציונאליים של הלקוח, מקרין תחושת יוקרה ובנוי להעניק ללקוח חוויית אירוח ייחודית".אולם תצוגה לקסוס המחודש בהרצליה (צילום: רונן טופלברג) אולם תצוגה לקסוס המחודש בהרצליה (צילום: רונן טופלברג)
בלקסוס אין כוונות בשנה הקרובה לפתוח סניפים חדשים מעבר לארבעה הקיימים כיום ( הרצליה, ת"א, חיפה וירושלים), אך מדווחים כי בסוף שנת 2017 תפתח החברה מרכז שירות גדול וחדשני בקרית אריה שבפתח תקוה, אליו יועתק גם המטה המרכזי של החברה.