אופל גרנדלנד X וקרוסלנד X נחתו בישראל

אופל גרנדלנד X יתחרה בשוק רכבי הפנאי המשפחתיים והקרוסלנד X יתחרה בשוק הג'יפונים הקומפטיים, כששניהם חולקים מכלולים רבים מבית פיג'ו, ויציעו ממדים, צריכת דלק, אבזור בטיחותי טובים מהממוצע ומחירים תחרותיים.

ששי כהן 26 במרץ, 2018
אופל גרנלנד X

העם רוצה קרוסאוברים: בשלושת החודשים הראשונים של השנה, לא פחות מ-35% מכלל המכירות של רכב חדש היו משלל רכבי הפנאי השונים. שוק המשפחתיות נמצא בנסיגה מתמשכת (בעיקר בשוק הפרטי) ושלל הג'יפונים השונים נהנים מצמיחה מרשימה במכירות. הבוקר מצטרפים צמד ג'יפונים חדשים להיצע בארץ, עם יבואנית אופל שהשיקה את הגרנדלנד X וקרוסלנד X המצטרפים לדגם המוקה X שימשיך להיות משווק לצידם, ואמורים לסייע משמעותית למכירות המותג בארץ בשנים הקרובות.



בהמשך לרכישתה אשתקד של אופל ע"י קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן), צמד הדגמים החדשים חולקים מכלולים רבים עם דגמי פיג'ו, לרבות שלדות, מנועים ותיבות הילוכים, וכן נתוני מימדים וצריכת דלק בולטים לטובה ביחס למרבית המתחרים בקטגוריה.
אופל קרוסלנד X מצטרף לקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים (B-SUV), מחליף למעשה את דגם המריבה ששווק כאן בשנים האחרונות  ויתחרה בדגמים כמו פיג'ו 2008, סיאט ארונה, רנו קפצ'ור ואחרים, ומציע מידות קומפקטיות עם 4.21 מטר אורך, 1.76 מטר רוחב, 1.57 מטר גובה ובסיס גלגלים של 260 ס"מ, לצד תא מטען נדיב בנפח 410 ליטר.

אופל קרוסלנד X בישראל

אופל קרוסלנד X בישראל


הקרוסלנד X יוצע עם מנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11.8 שניות, מהירות מרבית של 187 קמ"ש וצריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. אבזור הדגם כולל כסטנדרט: מולטימדיה מקורית עם מסך "7, עם תמיכה באפל ואנדרואיד, חישוקי "16 קלים, חיישני אורות וגשם ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, בקרת ערנות הנהג, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת רוורס, ולדגם ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק.
אופל גרנדלנד X תתחרה בשוק רכבי הפנאי המשפחתיים, בדגמים כמו ספורטאז', טוסון ודומיהם, ומציע לצד עיצוב אלגנטי ונאה, מידות משפחתיות עם 4.47 מטר באורך, 1.85 מטר רוחב, 1.61 מטר גובה ובסיס גלגלים של 267 ס"מ, לצד תא מטען בנפח 514 ליטר. הדגם ישווק עם מנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות, מהירות מרבית של 188 קמ"ש וצריכת דלק של 19.23 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. אבזור הדגם כולל כסטנדרט: מולטימדיה מקורית עם מסך "7, עם תמיכה באפל ואנדרואיד, חישוקי "18 קלים, חלונות אחוריים כהים, חיישני אורות וגשם ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, זיהוי תמרורים, התרעה של רכב בשטח המת במראות, בקרת ערנות הנהג, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת רוורס, ולדגם ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק. רמת הגימור הגבוהה יותר Innovation כוללת בנוסף: כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שחור, חישוקי "19, טעינה אלחוטית לטלפון, גג פנוראמי, ריפודים משולבי עור, בקרת אקלים כפולת אזורים ועוד.
מחירי הדגמים החדשים אטרקטיביים ויחלו ב-114,900 שקל לאופל קרוסלנד (כולל הטבת השקה גג זכוכית פנורמי ו- KEYLESS במתנה) והחל מ-139,900 שקל לדגם הגרנלנד X שיוצע בהטבת השקה עם גג פונרמי וחישוקי "19 במתנה.