אופל מריבה קרוס וואן בארץ.

אופל מריבה קרוס וואן מצטרפת לקטגוריית המיניוואנים הקומפקטים עם מנוע טורבו 1.4 ליטר 120 כ"ס, תיבה אוטומטית, אבזור עשיר ותג מחיר אטרקטיבי של 112,000 ש"ח הנמוך מהציפיות.

ששי כהן 07 ביול, 2014
אופל מריבה 2014

חברת ש.י.ר יבואנית אופל, ממשיכה בקצב השקת דגמים חדשים והשיקה הבוקר בת"א את אופל מריבה החדשה שמצטרפת לסגמנט המיניוואנים הקומקפטיים והשימושיים. המריבה שזוכה לתוספת השם בארץ " קרוס וואן ", שווקה בעבר עם המעבר של יבוא אופל לארץ לידי קבוצת שלמה, אך במפרט שכלל מנוע דיזל ותיבה ידנית שפנו בעיקר למוניות ונמכרה במספרים בודדים. כעת, חוזר אלינו הדגם עם מפרט " ישראלי " הכולל מנוע בנזין ותיבה אוטומטית שאמור להציע מכונית משפחתית מרווחת ושימושית במיוחד, במחיר הזול משמעותית ממרבית המשפחתיות.


לצד עיצוב מיניוואני טיפוסי, נהנית המריבה מפטנט ייחודי הכולל דלתות אחוריות הנפתחות הפוך ומאפשרות כניסה ויציאה נוחים במיוחד למושבים האחוריים. דלתות מהסוג הנ"ל ניתן למצוא אגב בדגמי רולס רויס היוקרתיים. הדגם בעל מידות גדולות יחסית למיניוואן קומפקטי עם 4.26 מטר באורך, 1.81 מטר ברוחב ובסיס גלגלים של 264 ס"מ, האמורים לספק תא נוסעים מרווח יחסית לחמישה נוסעים, שזוכים על הדרך לחמישה מושבים נפרדים בעלי שלל אפשרויות כיוונון המסייעים לתנוחת ישיבה מושלמת. הדגם ישווק בארץ עם מנוע טורבו 1.4 ליטר המפיק 120 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הרכב תצרוכת דלק של 13.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

אופל מריבה קרוס וואן

אופל מריבה קרוס וואן


אבזור הרכב כולל כסטנדרט: בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם יציאת USB, הגה בציפוי עור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, 5 מושבים עצמאיים הנעים על מסילות, מחשב דרך, 6 כריות אוויר ועוד, ולמכונית ציון מלא של חמישה כוכבים בריסוק של Euro Ncap.
מחיר אופל מריבה קרוס וואן תחרותי למדי ונקבע על 112 אלף ש"ח, הזוללים ב- 16,000 ש"ח ממחיר משפחתית ממוצעת בישראל. לדברי היבואן, הדגם ישווק גם לציי הרכב ומעריך שימכרו ממנו עד סוף השנה כ- 500 מכוניות.

אופל מריבה 2014

אופל מריבה 2014