אופל מריבה תגיע בקרוב לישראל

המיני – מיניוואן הייחודי של אופל יגיע לארץ בחצי שנה הקרובה ככל הנראה עם מנועי טורבו בנזין ודיזל ותיבות אוטומטיות. קבוצת שלמה , יבואנית אופל , תחל לייבא לקראת סוף השנה את המריבה החדשה , מיני – מיניוואן בעל עיצוב ייחודי שאמור להתחרות בדגמים כמו סקודה רומסטר וטויוטה ורסו ויקדים את בואו של המיניוואן הגדול…

ששי כהן 23 במאי, 2011

המיני – מיניוואן הייחודי של אופל יגיע לארץ בחצי שנה הקרובה ככל הנראה עם מנועי טורבו בנזין ודיזל ותיבות אוטומטיות.

קבוצת שלמה , יבואנית אופל , תחל לייבא לקראת סוף השנה את המריבה החדשה , מיני – מיניוואן בעל עיצוב ייחודי שאמור להתחרות בדגמים כמו סקודה רומסטר וטויוטה ורסו ויקדים את בואו של המיניוואן הגדול יותר זפירה – טורר שהוצג בימים האחרונים בחו"ל.
המריבה החדשה הוצגה בתערוכת ז'נבה במרץ 2010 וכוללת לצד עיצוב מודרני המזוהה עם דגמי אופל החדשים , גם פתיחה ייחודית לדלתות האחוריות אשר נפתחות " הפוך " ומציעות זווית פתיחה של 84 מעלות אשר מסייעת לכניסה נוחה יותר למושב האחורי . ליתר ביטחון , ננעלות הדלתות האחוריות אוטומטיות ומאפשרות פתיחתן רק במצב של עמידה בלבד כדי למנוע חלילה " התאבדות " של היושבים מאחור.

אופל מריבה

אופל מריבה

היצע מנועי המריבה כולל מנועי טורבו בנזין ודיזל בהספקים של 75-140 כ"ס ותיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות. לארץ יגיעו ככל הנראה דגמי ה 1.4 ליטר בהספקים של 100 כ"ס בדגם הרגיל ו 120 כ"ס בדגם הטורבו . בעבר הצהיר היבואן שבוחן אפשרות לכניסה גם לשוק המוניות עם דגם הטורבו דיזל אשר מוצע גם עם תיבת אוט' 6 הילוכים .
עוד בתפריט : אבזור עשיר יחסית , מושבים " חכמים " בעלי שפע אפשרויות כיוונון כולל מסילות היכולות להגדיל את מרחב היושבים מאחור על חשבון נפח תא המטען ולהיפך ובטיחות מלאה עם 6 כריות אוויר , בקרת יציבות ו 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי .
מחיר אופל מריבה עדיין לא נקבע אולם צפוי לנוע סביב 120,000 ש"ח לדגם הבנזין האוטומטי. תחילת השיווק בארץ צפוי לקראת סוף השנה.