אופל קאסקאדה 2013

אופל חושפת את גרסת הקבריולט החדשה לאסטרה , עם שם חדש , גג נפתח עשוי בד ושלל אביזרי בטיחות . תגיע לישראל בשנה הבאה. אופל משחררת פרטים רשמיים ראשונים על הקאסקאדה ( Cascada ) , גרסת הקביולט החדשה של האסטרה המשפחתית , אשר תגיע לייצור בתחילת 2013 . בשונה מהדגם הקודם ( טווין טופ )…

ששי כהן 17 באוק, 2012
אופל קאסקאדה 2013

אופל חושפת את גרסת הקבריולט החדשה לאסטרה , עם שם חדש , גג נפתח עשוי בד ושלל אביזרי בטיחות . תגיע לישראל בשנה הבאה.

אופל משחררת פרטים רשמיים ראשונים על הקאסקאדה ( Cascada ) , גרסת הקביולט החדשה של האסטרה המשפחתית , אשר תגיע לייצור בתחילת 2013 .
בשונה מהדגם הקודם ( טווין טופ ) שהיה גרסת קופה-קבריולט עם גג קשיח , זוכה הדגם החדש למיצוב גבוה יותר , עם פזילה לקטגוריית הפתוחות היוקרתיות , וזוכה על הדרך לשם החדש שיעזור לבדל אותו מהאסטרה המשפחתית ולמצב אותו גבוה יותר . באופל מיעדים אותו לארבעה נוסעים ואת הגג הקשיח מחליף גג בד המתקפל תוך 17 שניות לתא המטען ומאפשר לנהג לעשות זאת גם בנסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש .
בנוסף , זוכה הקאסקאדה למידות גדולות יותר עם תוספת של 20 ס"מ באורך ל- 4.7 מטר ותוספת של 3 ס"מ ברוחב ל- 1.84 מטר . בסיס הגלגלים לעומת זאת נותר זהה עם 268.5 ס"מ , ואת גובה המכונית בוחרים בשלב הזה לא לספר בחברה. לזכות מעצבי החברה , נוסיף שלמרות תוספת האורך המשמעותית , הצליחו המעצבים לשמור על פרופורציות נאות למכונית והתוצאה המתקבלת ( לפחות על-פי התמונות ) נחשקת למדי .
אופל קאסקאדה 2013

אופל קאסקאדה 2013

היצע המנועים יכלול את מנועי ה- 1.4 ליטר טורבו בהספקים של 120,140 כ"ס שיוצעו עם תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות עם 6 הילוכים , וכן גרסה חזקה יותר : 1.6 ליטר 170 כ"ס שתוצע גם היא עם תיבה ידנית או אוטומטית . חובבי הסולר באירופה יהנו בנוסף גם ממנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר 165 כ"ס שיציע תצרוכת דלק טובה על הדרך .
אבזור המכונית יכלול חגורות בטיחות קדמיות הנעות על ציר חשמלי ומקלות על חגירתן , מערכת זיהוי תמרורים המציגה את התמרור בלוח השעונים , פנסי דרך עוקבי פניה , מושבים עם אופציה לריפודי עור מחוממים ומקוררים ועוד .
אופל קאסקאדה תגיע ליצור ברבעון הראשון של 2013 ועתידה להגיע גם לארץ כחלק ממדיניות היבואן להרחבת היצע הדגמים ככל שניתן , ונותר לקוות רק שמחיר הרכב לא יהיה מנותק מהמציאות , מה שישאיר אותה כדגם תצוגה בלבד .

 

עוד מחדשות רכב