אופל קומבו מצטרף לשוק המוניות במחיר של 94,990 שקלים

יבואנית אופל חוזרת לשוק המוניות ומתחילה בשיווק דגם הקומבו בגרסת 5 מושבים, עם מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל 130 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, רמת אבזור גבוהה ומחיר תחרותי.

ששי כהן 26 באוק, 2020
אופל קומבו מונית

קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל, מודיעה על חזרתו של המותג לשוק המוניות, עם התחלת שיווק אופל קומבו בגרסת נוסעים מאובזרת וחסכונית שתוצע לנהגי המוניות במחיר אטרקטיבי. עם המהלך החדש ממשיך הקומבו לחדור לשוק הישראלי, לאחר שבחודש אוגוסט זכה להיבחר גם במכרז משרד הביטחון כמסחרית הקלה הבאה של צה"ל, בעסקה של 600 מכוניות.


הדגם שיוצע לשוק המוניות, מצויד במנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר המפיק 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, מהירות מרבית של 184 קמ"ש וצריכת דלק של 23.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. בשל היותו של הדגם מבוסס על המסחרית של היצרן, הוא מציע מרווח מכובד ל-5 נוסעים, לצד תא מטען ענק בנפח 597 ליטר עד גובה המדף.

אבזור הדגם כולל  מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', ממשק Apple CarPlay, משטח הטענה לטלפונים תומכים, מצלמת נסיעה לאחור מקורית עם מבט על, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות כהים, בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות ועוד. אבזור הבטיחות התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט, 6 כריות אוויר ועוד.

מחיר מונית אופל קומבו נקבע על 94,990 שקל.




עוד מחדשות רכב