אופל קורסה החדשה 2015

אופל קורסה החדשה תציע לצד עיצוב מחודש, תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר ומנועים חדשים וחסכוניים בדלק. בישראל בתחילת 2015

ששי כהן 09 ביול, 2014
אופל קורסה החדשה

אופל חושפת רשמית את הקורסה החדשה ( במדי ווקסהול האנגלית ) לקראת חשיפתה לציבור בתערוכת פאריס הקרובה. הדור החמישי של הקורסה שומר על קווי העיצוב העיקריים של הקורסה הנוכחית, אך מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של החברה עם חזית חדשה ומודרנית לרכב המזכירה את האופל אדם. חלקה האחורי של המכונית, עוצב גם הוא מחדש ומזכיר דגמים נוספים של החברה ובראשם את האסטרה. למרות מידות דומות למדי לדור היוצא, מבטיחים באופל תא נוסעים מרווח ושימושי יותר הודות לתכנון חדש.


בתוך הקבינה, זוכה הקורסה החדשה לסביבת נוסעים משודרגת משמעותית מהדור היוצא עם שיפור באיכות החומרים וההרכבה לצד אבזור עשיר יותר שיכלול בחלק מהדגמים מסך מידע מרכזי בגודל "7. הדגם החדש יכלול כאופציה גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, בהן: מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת לחנייה אוטומטית, פנסי בי-קסנון עוקבי פניה ועוד.

אופל קורסה החדשה

אופל קורסה החדשה


החדשה העיקרית מתחת למכסה המנוע כוללת שלל מנועים חדשים כאשר המנוע העיקרי הוא טורבו בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים שיוצע בגרסאות הספק של 90 או 115 כ"ס. מנוע נוסף שיתכן ויהיה רלוונטי לארץ, הוא מנוע הטורבו 1.4 ליטר 100 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. צריכת הדלק של המנוועים החדשים עדיין לא מדווחת, אולם עשויה להציג שיפור ניכר לעומת המצב כיום.
אופל קורסה החדשה תיחשף רשמית בתערוכת פאריס הקרובה ותגיע לייצור לקראת סוף השנה. לארץ אמורה הקורסה להגיע בתחילת 2015.


אופל קורסה החדשה

אופל קורסה החדשה