אופל קרוסלנד 2021 מתעדכן במראה מפתה יותר

הג'יפון הקומפקטי של אופל זוכה למתיחת פנים מקיפה, המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, עם מראה הרבה יותר מושך ועדכונים קוסמטים בתא הנוסעים. האם הפעם נראה אותו יותר על הכביש?

ששי כהן 08 באוק, 2020
אופל קרוסלנד 2021

3 וחצי שנים לאחר שהוצג לראשונה אופל קרוסלנד X, רכב הפנאי הקטן בהיצע דגמי היצרן, חושפת אופל מתיחת פנים מקיפה לדגם, המטפלת בעיקר בעיצוב החיצוני השנוי במחלוקת של הדגם, שללא ספק פגע במכירות שלו (והפך אותו לנדיר גם בארץ).


במסגרת המתיחת הפנים, זוכה הדגם לעיצוב חיצוני מחודש המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של אופל, אותה ראינו גם במוקה החדשה. עיקר השינויים מתרכז בחזית הרכב החדשה, שמציעה מראה הרבה יותר מודרני ונעים לעין, במקום המראה הלא מוצלח של הדגם הנוכחי ומעבר לפנסי LED. בצידי הרכב תפגשו גם חישוקי גלגלים קלים "16-"17 בעיצוב חדש וחצאיות ומגיני דלתות שונים ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים עדכונים קוסמטיים הכוללים יחידות תאורה מחודשות, פגוש חדש וכיתוב "Crossland" שנמתח לרוחב דלת תא המטען בהתאם לאופנה החדשה. לראשונה בדגם, יוצע הקרוסלנד גם בגרסת GS LINE בעלת עיצוב חיצוני ספורטיבי ומודגש יותר. דבר נוסף, הדגם יקרא מעכשיו "קרוסלנד" ולא "קרוסלנד X".

אופל קרוסלנד 2021

בתוך תא הנוסעים שומרת אופל על המראה הנוכחי של הדגם, למעט עדכונים קלים הכוללים החלפת המולטימדיה בחדשה (ומעבר למסך "8), שתומכת מעתה גם באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בנוסף תמצאו משטח טעינה אלחוטי לנייד שיוצע כאופציה ומושבים קדמיים חדשים, ובסעיף השימושיות ממשיך הדגם להציע ספסל אחורי הנע על מסילה ויכול להגדיל את המרווח ליושבים מאחור עד 15 ס"מ על חשבון נפח תא המטען שממשיך להציע נתון מרשים של 410-520 ליטר בהתאם למיקום הספסל האחורי.

אופל קרוסלנד 2021

בסעיף הטכני יוצע הדגם עם אופציה לבורר מצבי נהיגה חדש עם 5 מצבים (רגיל, שלג, בוץ, חול, ובקרת יציבות מנותקת) המשפרים את אחיזת הרכב בהתאם לכביש/ שטח הנבחרים. היצע המנועים יכלול מנועי בנזין טורבו 1.2 ליטר 130 כ"ס ומנוע טורבו-דיזל 110/120 כ"ס שיוצעו בשילוב לתיבה אוטומטית או ידנית.

אופל קרוסלנד החדש יגיע לארץ במהלך 2021 ובמחיר תחרותי יותר ממה שמוצע היום, יכול בהחלט להימכר בכמויות גדולות משמעותית מהדגם היוצא. אין סיבה שלא.




עוד מחדשות רכב