אופנועי הוסקוורנה חוזרים לישראל

. חברת "עופר אבניר" מודיעה היום על כי בשבועות הקרובים יחודש היבוא של אופנועי הוסקוורנה לישראל, לאחר שחתמה על הסכם היבוא עם היצרן בימים האחרונים.

ששי כהן 25 בפבר, 2014

חברת "עופר אבניר", יבואנית מותגי סוזוקי, קונצרן פיאג'ו, וקימקו, מודיעה היום על קבלת רישיון היבוא של אופנועי הוסקוורנה השבדיים לישראל. עבור מי שבקיא מעט בענף, מדובר בהפתעה לא קטנה מכיוון שמותג הוסקוורנה העולמי נמכר בשנה שעברה מ- BMW לקבוצת KTM וטבעי היה שיבוא הכלים יתחדש בארץ ע"י ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית KTM. כעת, מתברר שהיצרן העדיף דווקא את עופר אבניר כנציג החברה בארץ, שעשויה ליהנות ממנוע צמיחה לא קטן בשנים הקרובות, הודות לביקוש העולה לאופנועי שטח בארץ ( ובניגוד למגמה הכללית בשוק האופנועים ), וזוכה לפריחה חסרת תקדים בשנים האחרונות עם כניסת רוכבים חדשים רבים לתחום.
לדברי קובי גילון, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "ענף השטח (אינדורו), דו שימושי, והספורט המוטורי הישראלי מתקדם ומתפתח ואנו מתחילים לזהות מגמות וטרנדים ייחודיים לישראל. לאופנועי הוסקוורנה יש פוטנציאל להפוך ללהיט עקב התאמתם לקהל הישראלי ודרישותיו. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות שניתנה לנו לחדש את ייבוא המותג ולהציג פורטפוליו דגמים מתקדם ואטרקטיבי. בימים הקרובים נבחן את דגמי החברה ונחליט אילו דגמים יגיעו לישראל."