אופנועי מוטוגוצי חוזרים לישראל

מותג האופנועים האיטלקי חוזר לישראל לאחר היעדרות של 20 שנה עם ארבעה דגמים חדשים במחיר החל מ- 78,950 ש"ח . חברת עופר אבניר , יבואנית אופנועי סוזוקי , אפריליה ,וקטנועי פיאג'יו וקימקו , מרחיבה את מגוון המותגים ומתחילה בשיווק אופנועי מוטוגוצי האיטלקיים . חזרתו של המותג הנוסטלגי לישראל , נעשית לאחר 20 שנה של היעדרות…

ששי כהן 03 בינו, 2013
מוטוגוצי גריזו

מותג האופנועים האיטלקי חוזר לישראל לאחר היעדרות של 20 שנה עם ארבעה דגמים חדשים במחיר החל מ- 78,950 ש"ח .

חברת עופר אבניר , יבואנית אופנועי סוזוקי , אפריליה ,וקטנועי פיאג'יו וקימקו , מרחיבה את מגוון המותגים ומתחילה בשיווק אופנועי מוטוגוצי האיטלקיים . חזרתו של המותג הנוסטלגי לישראל , נעשית לאחר 20 שנה של היעדרות עם ארבעה דגמים חדשים , אך עם הצהרה על הבטחה להביא כל דגם שמוטוגוצי מייצרת אם יהיה ביקוש אפילו של לקוח בודד.
בחברה מציינים שלמרות מצבו הקשה של ענף האופנועים בישראל , עם מכירות נמוכות למדי מדי שנה , מותג מוטוגוצי מהווה עבורם נישה חדשה הפונה לקהל בוגר יותר ומבוסס כלכלית , המעוניין באופנוע בעיקר ככלי לפנאי ופחות לשימוש יום יומי .מוטוגוצי בישראל ( תומר פדר )

בתמונה : לקוח מוטוגוצי הראשון בישראל בעידן החדש מקבל את מפתחות האופנוע מדגם GRISO V8 1200 .
הדגם הבסיסי בהיצע דגמי מוטוגוצי בישראל הוא ה- V7 RACER , המעוצב בסגנון קלאסי " קפה רייסר " שיוצע במחיר של 78,950 ש"ח . דגם שני שיוצע הוא ה – Stelvio NTX 1200 V8 , אופנוע אדוונצ'ר טורר המיועד לכבוש מרחקים גדולים בנוחות מרבית . מחיר הכלי : 129,950 ש"ח . לצידם ישווק ה- GRISO V8 1200 – בעל מנוע ה- V8 שמציע כלי קשוח בסגנון של פעם , אך עם נוחות גם לתיור במחיר של 103,950 ש"ח ואחרון בהיצע הוא ה-NORGE GT V8 – אופנוע טורינג מאובזר המשרת גם כוחות משטרה בעולם , שיוצע במחיר של 124,950 ש"ח.
מותג מוטוגוצי נמצא כיום בבעלות חברת פיאג'יו האיטלקית ומכאן הקשר גם לחברת עופר אבניר בישראל . היבואן לא מנדב מידע על תחזית מכירות לשנת הפעילות הראשונה , ונראה שיסתפק בכמה עשרות כלים בשנת 2013 . אנחנו בכל מקרה , מברכים על חזרתו של המותג לישראל והרחבת היצע האופנועים בישראל .

עוד מדו גלגלי