איזה משאית מומלץ לרכוש לחברת הובלות?

חושבים לרכוש משאית לצורכי הובלה? הנה כל מה שחשוב שתכירו על המשאיות הטובות ביותר לצורכי הובלה, שישלבו בצורה אופטימלית בין יעילות בעבודה לחיסכון בהוצאות.

מדור שיווקי 01 באוג, 2022
קרדיט תמונה: freepik

חושבים לרכוש משאית לצורכי הובלה? חשוב לדעת שכיום יש לא מעט משאיות שיכולות להתאים לכל צורכי ההובלה. מובילים רבים לא יודעים לבחור נכון את המשאית המתאימה ביותר עבורם, מה שהופך את כל הליך ההובלה לקשה, ארוך ומסורבל. במטרה להימנע מכך, ריכזנו עבורכם את כל המידע החיוני שיעזור לכם לבחור נכון את המשאית שלכם. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים ובוחרים באופן כמעט שרירותי את המשאית הראשונה שהציעו להם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות המשאית הטובה ביותר לצורכי הובלה. 



  • גודל המשאית 

הנקודה הראשונה והבסיסית ביותר שאתם חייבים לבדוק היטב היא גודל המשאית. מובילים רבים שמתמודדים עם השאלה איזה משאית מומלץ לרכוש לחברת הובלות, לא מייחסים חשיבות רבה לגודלה של המשאית. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי גודל המשאית הוא הפרמטר החשוב ביותר שאתם חייבים לבחון טרם בחירתכם. בחירה במשאית גדולה מידי תגרום לכן לשלם מחירים מופקעים שלא לצורך ומנגד, בחירה במשאית קטנה מידי עלולה להגביל אתכם לעבודות קטנות בלבד או לחילופין, לאלץ אתכם לעשות מספר נגלות בכל הובלה. מובילים רבים עם משאיות קטנות שמציעים שירותי הובלת דירה בשלמותה, נדרשים להעמיס ולפרוק מספר פעמים – מה שהופך את כך הליך ההובלה לארוך, מסורבל, מעייף ומורכב.

  • משאית הכוללת מנוף 

נקודה נוספת שחשוב להכיר טרם הבחירה במשאית הטובה ביותר עבור כלל הצרכים שלכם היא האפשרות לרכוש משאית עם מנוף. חושבים לשדרג את חברת ההובלות שלכם? אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת היא לרכוש משאית עם מנוף. משאית עם מנוף תאפשר לכם להעלות ולהוריד פריטים גדולים מקומות גבוהות. לא אחת קורה שמובילים מתמודדים עם רהיטים גדולים במיוחד שאינם יוצאים בפתח הדלת או אינם נכנסים למעלית. במקרים אלה, יש להזעיק מנוף מקצועי שידע להוריד את הפריטים דרך החלון. חברות הובלה רבות שאין בבעלותן משאית עם מנוף נדרשות להזעיק שירותים אלה מאיש מקצוע במהלך ההובלה, מה שיכול לעכב משמעותית את השלמתה.

כך תצליחו להשלים מעבר דירה מוצלח ורגוע! 

רוצים להצליח להשלים מעבר דירה מוצלח ורגוע? הדרך הטובה ביותר לצלוח את כל שלבי המעבר היא לבחור נכון את המשאית המתאימה ביותר לכל משימה ולהכין שירותי מנוף זמינים במידת הצורך. מובילים רבים נדרשים לפרק ולהרכיב מגוון גדול של רהיטים בגין אי יציאתם מפתח הכניסה. בעזרת משאית עם מנוף ניתן להוריד את המוצאים בקלות ובמהירות דרך החלון בשלמותם, ללא צורך בשירותי פירוק והרכבה. אז לפני שאתם בוחרים את המשאית הטובה ביותר עבורכם, חשוב להביא בחשבון את גודל המשאית וכמובן את האפשרות לעשות שימוש במנוף להורדת מוצרים גדולים דרך החלון.  

קרדיט תמונה: freepik