איך לבחור מכונת כביסה (והאם כדאי לרכוש גם מייבש)

מכונת כביסה מהווה כמוצר חשוב וחיוני לכל אחד. על מה לשים דגש בבחירת מכונת כביסה, איך לבחור מכונה חסכונית בחשמל ומה לגבי מייבש כביסה?

מדור שיווקי 22 בפבר, 2023
קרדיט תמונה:pexels.com
קרדיט תמונה:pexels.com

מכונת כביסה מהווה כמוצר חשוב וחיוני לכל אחד – למעשה, נדיר למצוא בית שאין בו מכונת כביסה.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות ממכונת כביסה אשר תהיה מותאמת לצרכים הפרטניים של הדיירים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותה בקפידה.
הודות לטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, ניתן  למצוא כיום מגוון רחב של מכונות כביסה עם תכונות שונות, אשר מייעלות את העבודה ומאפשרות קבלת תוצאות איכותיות וטובות יותר.
אז אם גם אתם תרים אחר מכונת כביסה, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בבחירה: 


על מה לשים דגש בבחירת מכונת כביסה?
בהליך בחירת מכונת כביסה חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר: יש לוודא שמכונת הכביסה הינה נוחה וברורה לשימוש. חשוב לבדוק שהמכונה תבטיח ניקוי איכותי של הבגדים ולא תפגע בבגדים. יש לוודא שהמכונה תכלול מגוון רחב של תוכניות כביסה שונות – כאשר, תוכלו לבחור תוכנית כביסה אשר מותאמת לסוג הבגדים אותם אתם מכבסים. כמובן, שמעבר לכך, חשוב לשים דגש גם על בחירה במכונת כביסה שהינה חסכונית – ההמלצה היא לשים דגש הן על חסכון בחשמל והן על חסכון במים.

בין הפרמטרים עליהם חשוב לשים דגש בהליך מכונת כביסה חשוב לציין את הבאים: 

  • קיבולת המכונה –  יש לשים דגש גם על משקל הכביסה המקסימאלי אותו המכונה מכילה. בנוסף, כדאי גם לבדוק את נפח התוף – אשר גם הוא נתון אשר יעיד על קיבולת הכביסה. 
  • עוצמת הרעש של מכונת הכביסה – ההמלצה היא לבחור במכונת כביסה עם פעולה שקטה. 
  • מידות המכונה – חשוב למדוד את השטח בו אתם מעוניינים להציב את אותה מכונת כביסה ולבחור במכונה שתהיה במידות הנכונות. 
  • תוכניות המכונה – ברוב מכונות הכביסה יש כ-15 תוכניות שונות (כאשר, במכונות כביסה מתקדמות יותר יש גם 20 תוכניות ואף יותר), אשר נבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: דרגת החום ופעולות ההשריה, ההרתחה וכמובן, הסחיטה. 
  • צריכת המים והחשמל – רמת צריכת החשמל של מכונת הכביסה באה לידי ביטוי בדרגות שונות אשר מצוינות ב-A עד G – דרגת A נחשבת לדרגה החסכונית יותר – ולכן ההמלצה היא לבחור במכונת כביסה עם צריכת חשמל הקרובה לאותה דרגה. 
  • מחיר – טווח המחירים של מכונות כביסה הינו רחב במיוחד – וכמובן שיש לדאוג לבחור במכונה אשר תאפשר לכם את קבלת התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם – אך יחד עם זאת, גם להימנע מהוצאת סכומים מיותרים של כסף בעבור המכונה. 

דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר לכם לבחור בסופו של דבר את מכונת הכביסה המתאימה והנכונה ביותר – וכיודע, היצע האפשרויות הינו רחב במיוחד כך שאין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהבחירה האופטימאלית. 

ומה לגבי מייבש כביסה?
אז זה אומנם נכון שמכונת כביסה איכותית תדאג לנקות את הבגדים שלכם בצורה המיטבית. יחד עם זאת, חשוב שתדאגו גם לייבש את הכביסה הנקייה. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לרכוש בנוסף גם מייבש כביסה – ולוודא שגם כאן הבחירה תהיה במוצר איכותי ויעיל.
בהליך בחירת מייבש ההמלצה היא לשים דגש על: התאמת המייבש למקום אותו אתם מייעדים לו, יש לבחור במייבש חסכוני באנרגיה וכמובן, כדאי לוודא שאתם מקבלים את הטוב ביותר בתמורה לכספכם – וטווח המחירים של מייבשי כביסה הינו רוחב ומתבסס על מספר פרמטרים.

וכמובן, אחרי שהשקעתם לא מעט כסף ברכישה של מכונת כביסה איכותי ומייבש כביסה, חשוב שתדאגו לתכולה. כך שלצד ביטוח מבנה, ההמלצה היא גם לדאוג ולעשות ביטוח תכולה – ולהרוויח הרבה שקט נפשי.