איך נחסוך כסך במוסך?

כל אחד נזקק מדי פעם לטיפול רכב, אתם מגיעים עם הרכב לתיקון קל ולאט לאט נערמים עוד תיקונים ולפתע יוצא שמדובר בטיפול גדול לרכב הכרוך בהוצאה לא קטנה. איך ניתן בכל זאת לחסוך בהוצאות המוסך?

ששי כהן 03 באוק, 2017

כל אחד נזקק מדי פעם לטיפול רכב, אתם מגיעים עם הרכב לתיקון קל ולאט לאט נערמים עוד תיקונים ולפתע יוצא שמדובר בטיפול גדול לרכב וכל אחד יודע שעלות טיפול לרכב היא הוצאה לא קטנה ולרובינו אין הידע והכישרון להתעסק או בכלל להבחין בבעיה ואנו נוטים לסמוך על המוסכניק שלנו.
הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד ניתן לחסוך בכסף ולא להיכנע לסכומי העתק שאתם נאלצים כל פעם להוציא במוסך. יש כמה שיטות לחסוך כסף במוסך גם אם אתם מרגישים שאתם במקום אמין שמעניק לכם את השירות הטוב ביותר, חשוב לבדוק כמה דברים.
השוואת מחירים לטיפולי רכב
אולי זה לא נשמע הדבר הכי מלהיב וזה יאלץ אתכם להשקיע מעט זמן, אבל זה עשוי לחסוך לכם כמה מאות שקלים וזה שווה את הזמן שתשקיעו בבדיקה מקיפה של מחיר טיפול רכב – ערכו השוואה למחירי טיפול רכב, בדקו בין כמה מוסכים ובקשו הצעות מחיר ושאלו מה עלות התיקון הנדרש ורק אחר כך תחליטו. זאת אפשר לעשות באמצעות הגעה פיזית למוסך ולערוך שיחה ולהתרשם מהמוסך ולאלה שממש עצלנים ניתן לעשות זאת בטלפון. אך לא לתת שום אישור גורף לביצוע תיקון לפני שתחליטו היכן הכי זול, והכי נכון לתקן את הבעיה.
תבדקו בזמן ההשוואה את השאלות הללו: כמה עולה טיפול 10000, ומה עלות טיפול תקופתי לרכב? לכל מוסך יש מחירון מוסכים, בקשו לראות גם את מחירון טיפולים. כל אלה יוכלו לספק אינדיקציה לגבי המחירים של כל מוסך.
 עוד טיפים חשובים לחסכון           
נהלו היסטוריה של הרכב, עשו מעקב מוקפד על כל טיפול שנעשה לרכב שלכם. רישום מדויק של כל טיפול יחסוך מכם ניסיון כושל להיזכר ולא לדעת אם אכן הרכב ביצע טיפול מסוים, רישום יאפשר לכם את הידע ויבטיח שהמוסכניק לא ידחוף לכם כל מיני טיפולים שאין בהם צורך.  ניהול היסטוריה נחשב גם כנקודות זכות במידה ותרצו למכור את הרכב.
חשוב להתמקח על מחירים של מוסך לא בצורה אגרסיבית, אם בצורה מנומסת ולנסות להגיע למצב של הנחה בטיפול. עוד אפשר לבקש מהמוסכניק שלכם חלקים תחליפיים חלקים שיש עליהם תוקף ואתם תופתעו לגלות כמה תחסכו בעבורם.
לבדיקת מחיר מוערך לטיפול על פי דגם וקילומטראז' לחצו כאן
תמונה 2 - הרכב שוב מסרב להתניע - אנגי
חברת אנג'י – פתרון גדול לכל בעיה קטנה                                          
חברת אנג'י תוכל לספק לכם את השירות הטוב והייחודי ביותר, הפשוט והזול שיחסוך לכם הרבה זמן וגם הרבה כסף! כל מה שצריך זה לקנות את רכיב אנג'י שזו למעשה אפליקציה מתוחכמת במיוחד, אותה תרכיבו לרכב והיא מיד קולטת את כל רכיבי הרכב ויודעת אודותיו הכל. היא תוכל לתת לכם אינדיקציה על כמות הדלק, התרעה לבעיות שונות ברכב, מידע על המוסכים הכי קרובים אליכם בשעה של בעיה, לספק לכם עלויות של בדיקה וטיפול ולבחור עבורכם את המוסך הכי טוב בשבילכם. עם אנג'י תוכלו להשוות בין מוסך למוסך ולחסוך עד 35% מעלויות תחזוקת הרכב.
למידע ופרטים נוספים על טיפולי ותחזוקת הרכב כנסו לאתר אנגי':
אנגי' הפתרון המלא לתחזוקת הרכב – משווים וחוסכים
 צוות אנג'י צוות אנג'י