אינפיניטי G37 2013 – עכשיו ב- 259,000 ש"ח

התחרות בשוק היוקרה : כניסתה של קדילאק ASX לסגמנט , שלחה את לקסוס למבצע ועכשיו גם את אינפיניטי . שבועיים בלבד לאחר שנחתה בארץ קדילאק ATS הישר לשוק הספורט סדאן היוקרתי המנומנם , מצליחה המתחרה האמריקנית לעורר את הסגמנט הרדום ולהלחיץ את המתחרות . הקדילאק שמבטיחה בפרסומי היצרן "לנצח את הטובים ביותר " , החלה בפרסום מאסיבי…

ששי כהן 22 בדצמ, 2012
אינפיניטי G37

התחרות בשוק היוקרה : כניסתה של קדילאק ASX לסגמנט , שלחה את לקסוס למבצע ועכשיו גם את אינפיניטי .

שבועיים בלבד לאחר שנחתה בארץ קדילאק ATS הישר לשוק הספורט סדאן היוקרתי המנומנם , מצליחה המתחרה האמריקנית לעורר את הסגמנט הרדום ולהלחיץ את המתחרות . הקדילאק שמבטיחה בפרסומי היצרן "לנצח את הטובים ביותר " , החלה בפרסום מאסיבי ואף החייתה את דף הפייסבוק של המותג שהיה בתרדמה תקופה ארוכה .
הראשונה להגיב למתקפה האמריקאית , היא יבואנית לקסוס שיצאה במבצע ל- IS250 , בו מבטיחה החברה את חבילות האבזור " פלוס " ו- " F-sport " בשווי 25,000 ש"ח במתנה , לצד מימון של 100,000 ש"ח ללא ריבית והטבות נוספות .
כעת מצטרפת לחגיגה גם אינפיניטי G37 , מכונית השרירים של היצרן היפני , המצוידת במנוע 3.7 ליטר ו -320 כ"ס עם מבצע חדש בו מציע היבואן את הדגם במחיר של 259,000 ש"ח בלבד, המשקף הנחה של 46,000 ש"ח ממחיר המחירון . במחיר הנ"ל , מוצעת ה- G37 במחיר הנמוך אפילו מהמבצע הקודם של סוף השנה שעברה למרות עליית מחיר המחירון בעקבות עדכון המע"מ.
ומה עם המתחרות הגרמניות ? נכון לעכשיו ההנחות ניתנות מתחת לשולחן בפגישות אישיות ועדיין לא מפורסמות ברבים , אבל כנראה לא להרבה זמן . אנחנו מבטיחים לעדכן .