אינפיניטי Q50 בישראל

אינפיניטי Q50 תשווק בישראל בגרסת הייבריד חזקה במיוחד המצוידת במנוע 3.5 ליטר 364 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים, המניבים תצרוכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר בממוצע. המחיר : 359 אלף שקל.

ששי כהן 07 באפר, 2014

אינפיניטי ישראל נכנסת לעידן חדש עם השקת ה- אינפיניטי Q50, מכונית הספורט סדאן השרירית המחליפה את ה- G37 ששווקה כאן מאז 2009. ה-Q50 הינה הסנונית הראשונה של דגמי 2014 של החברה שיסומנו בקידומת Q לדגמי הסדאן ו- QX לדגמי הקרוסאוברים. ה- Q50 תהיה האינפיניטי ההיברידית הראשונה בישראל ותציע לצד ביצועים ספורטיביים קיצונים, גם תצרוכת דלק שפויה כצו השעה. מעבר לכך, מבטיחים בחברה גם את תא הנוסעים המרווח ביותר בסגמנט הודות לבסיס גלגלים הארוך בקטגוריה העומד על 285 ס"מ.
ה- Q50 מצוידת במנוע החזק בקטגוריה הכולל שילוב של מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי 67 כ"ס המפיקים יחדיו לא פחות מ- 364 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ ב- 5,000 סל"ד ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים. בשילוב הנעה אחורית, היגוי חדשני וממוחשב, המאפשר שליטה מדויקת על התנהגות הרכב בהתאם לכביש, צפויה כנראה מכונת נהיגה משובחת שתעשה חיים קשים למתחרתה העיקרית בארץ ב.מ.וו סדרה 3 active-hybrid, עם תאוצה דרמטית ל- 100 קמ"ש תוך 5.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. לצד אלה, מציעה המכונית תצרוכת דלק מרשימה של 16.9 ק"מ לליטר בממוצע, לפי הצהרת היצרן, לצד פליטת CO2 נמוכה במיוחד, העומדת על 139 גרם לק"מ, ודרגת זיהום מרשימה לרכב מהסוג הנ"ל, העומדת על 5.
אינפיניטי Q50 תשווק בארץ בשתי רמות גימור : ' פרימיום ' הבסיסית הכוללת : 6 כריות אוויר, מערכת היגוי חשמלית אדפטיבית תלוית מהירות, מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת Start&stop, דיבורית מקורית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, ריפודי עור, מושב נהג והגה מתכווננים חשמלית עם זיכרון, מושבים קדמיים מחוממים, מערכת התראה על הולכי רגל, מערכת בקרה על סטייה מנתיב, תאורת קסנון קדמית, גג שמש חשמלי, חישוקי "17 ועוד.
רמת הגימור הגבוהה יותר : ' ספורט ' כוללת בנוסף : מערכת שמע מתוצרת BOSE, מושבי ספורט, חבילת גימור מאלומיניום וחישוקי "19 עם צמיגי אל תקר.
מחיר אינפיניטי Q50 יחל ב- 359 אלף שקל לדגם הפרימיום, מחיר שזול משמעותית ממחיר מתחרתה הישירה בארץ – ב.מ.וו. סדרה 3 ההיברידית בעלת הביצועים הדומים, המתומחרת ב- 426 אלף שקל, אך יקר ממתחרות יוקרתיות של לקסוס שאמנם מכוונות יותר לחיסכון בדלק, אך פונות לקהל פוטנציאלי גדול בהרבה.