אינפיניטי Q50 הייבריד תושק בקרוב בישראל

אינפיניטי Q50, מחליפת ה- G37, תושק כבר בחודש הבא בישראל בגרסת הייבריד חזקה במיוחד המצוידת במנוע 3.5 ליטר והספק כולל של 360 כ"ס.

ששי כהן 10 בדצמ, 2013

בסוף שנה לא קלה עבור מותג היוקרה אינפיניטי בישראל, בה עלו לכביש ( ינואר-נובמבר 2013 ) רק כ- 150 מכוניות לעומת 240 מכוניות בתקופה המקבילה אשתקד, ייתכן ואינפיניטי עומד בפני שינוי כיוון. בחודש הבא אמורה לנחות בישראל אינפיניטי Q50 החדשה, שאמורה לפתוח את העידן החדש של אינפיניטי בעולם וגם אצלנו. ה- Q50 שהיתה אמורה להחליף את סדרת ה- G37 ששווקה כאן משנת 2009, תשווק כנראה לצידה של ה- G37, לאור הידיעות האחרונות של אינפיניטי שה- G37 תמשיך להיות משווקת בעולם גם בשנתיים הקרובות.


ה- Q50 שתושק רשמית בחודש הבא בישראל, תשווק בתחילת הדרך רק בגרסת ההייבריד המעניינת ( בדומה למהלך של לקסוס עם ה- IS החדשה ) ותציע את המנוע החזק בקבוצה עם שילוב של מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי 67 כ"ס המפיקים יחדיו לא פחות מ- 360 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים. בשילוב הנעה אחורית, היגוי חדשני וממוחשב, המאפשר שליטה מדויקת על התנהגות הרכב בהתאם לכביש, צפויה כנראה מכונת נהיגה משובחת שתעשה חיים קשים למתחרתה העיקרית בארץ ב.מ.וו סדרה 3 active-hybrid, עם תאוצה דרמטית ל- 100 קמ"ש תוך 5.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 238 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק סבירה של 13.18 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן.

אינפיניטי Q50 ( יצרן )

אינפיניטי Q50 ( יצרן )


מחיר אינפיניטי Q50 הייבריד עדיין לא ידוע ומעניין יהיה לראות איך יתומחר ע"י קרסו מוטורס היבואן. מצד אחד, היא אמורה להיות יקרה משמעותית מלקסוס IS300h החדשה שמכוונת בעיקר לחיסכון בדלק ופחות לביצועים ומחירה מתחיל ב- 249 אלף שקל, אך מצד שני, תמחור דומה למתחרתה האמיתית בארץ – גרסת ההייבריד של ב.מ.וו. סדרה 3 הסובלת ממחיר מופרז של 440 אלף שקל, עשוי להשאיר אותה בעיקר כקישוט באולם התצוגה. בהמשך הדרך, צפויה משפחת ה- Q50 להתרחב עם דגם ה- 2.0 ליטר טורבו החסכוני יחסית שעשוי לענוד תג מחיר תחרותי, ודגם ה- Q50 המצויד במנוע 3.7 ליטר שאמור להחליף סופית את גרסת ה- G37 המשווקת כאן בתקופה האחרונה במחיר תחרותי יחסית של 259 אלף שקל.
אינפיניטי Q50 ( יצרן )

אינפיניטי Q50 ( יצרן )

שפת עיצוב חדשה