האם אלדן תציע בקרוב ליסינג לדגמי טסלה ?

"אנחנו כנראה החברה שרכשה בעבר הכי הרבה מכוניות מחברת "בטר פלייס והרומן שלנו עם המכוניות החשמליות ארוך". אנחנו מאמינים שזה העתיד ובימים אלו עובדים על בניית תכנית ליסינג לדגמי טסלה לצד דגמים חשמליים נוספים", כך חשף השבוע שי דהן, מנכ"ל אלדן תחבורה".

ששי כהן 13 באפר, 2021
טסלה מודל S בישראל

שוק המכוניות החשמליות בישראל הפך להיות הנושא החם והמדובר ביותר בחודשיים האחרונים, ובפורום DUN’S 100 של בכירי הרכב והתחבורה בישראל שנערך בתחילת השבוע, דובר רבות על הנושא, כאשר המגמה הבולטת ביותר כיום בשוק הרכב הישראלי היא עלייתם של יותר ויותר דגמים היברידיים וחשמליים לכבישי ישראל. את אחת הידיעות המסקרנות שנחשפנו אליה בפורום השובע, סיפקה חברת אלדן שמבטיחה בקרוב ליסינג לשלל מכוניות חשמליות לרבות לדגמי טסלה.


לדברי שי דהן מנכ"ל אלדן תחבורה שהתארח בפורום ונשאל על קשריה של חברת הליסינג וההשכרה עם השוק החשמלי: " הרומן שלנו עם מכוניות חשמליות התחיל לפני כמה שנים טובות, אנחנו כנראה החברה שרכשה בעבר הכי הרבה מכוניות מחברת "בטר פלייס" ועוד אז, עם ניסיון של כמה מאות מכוניות היתה לנו הרפתקה מעניינת מאוד, שנתנה לנו את הנגיעה הראשונה והסרת החשש מרכישה והפעלה של מכוניות חשמליות".

כיום משווקת אלדן בעסקאות ליסינג שונות דגמים חשמליים מתוצרת MG הסינית, ולדברי דהן החברה תרחיב בקרוב את היצע הדגמים החשמליים שלה עם מותגים סינים חדשים נוספים, ואפילו הם עובדים בימים אלה על תכניות ליסינג לדגמי טסלה בישראל. לדבריו: " אנחנו מאמינים שאכן זה העתיד, שוק הרכב החשמלי המשומש הוא לא מפחיד ואנחנו רואים מה קורה בארה"ב: טסלה הוא הרכב המשומש המבוקש ביותר בשוק בארה"ב ומהווה אינדיקציה לגבי השוק החשמלי".



עוד מחדשות רכב