אלפא ג'וליה וטנדר פיאט פולבק יושקו בארץ ב-21 לספטמבר

קבוצת סמל"ת יוצאת לראשונה בארוע מכירות ייחודי ומרוכז לכל מותגי הקבוצה, בו יושקו רשמית גם אלפא ג'וליה החדשה והטנדר פיאט פולבק (Fullback).

ששי כהן 07 בספט, 2016
אלפא ג'וליה

קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו, פיאט, אלפא רומיאו, איווקו, אבארט וארקטיקט, מצטרפת למבול מבצעי הרכב שמציף את חודש ספטמבר ותערוך אירוע מכירות ייחודי בו יוצעו שלל דגמי מותגי החברה בהנחות והטבות שונות. באירוע שיתקיים בגני התערוכה בת"א בימים רביעי-חמישי 21-22 בספטמבר, יושקו גם אלפא ג'וליה החדשה המחליפה את דגם ה- 159 ששווק כאן עד לפני מספר שנים, פיאט פולבק (fullback), המסמל את חזרתה לאחר שנים ארוכות של פיאט לשוק הטנדרים.

לעת עתה, היבואן לא מספק פרטים אודות הגרסאות של הג'וליה שמגיעות לארץ, וניתן לשער שהיצע הדגמים יחל עם דגם 2.0 ליטר טורבו 200 כ"ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים, במחיר שיהיה קרוב למדי לדגמי ב.מ.וו סדרה 3 ואאודי A4. בפסגת ההיצע, תוצע ככל הנראה גם הג'וליה QV, המצוידת במנוע V6 טורבו בנפח 2.9 ליטר, שפותח עבור החברה ע"י פרארי, בעל הספק של 510 כ"ס, המציע ביצועים ספורטיביים קיצוניים עם זינוק ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בלבד, ומכניס למעשה את הג'וליה מבחינת ביצועי הכביש, לעולם מכוניות העל הספורטיביות.אלפא ג'וליה אלפא ג'וליה
לצידה תושק גם הפיאט פולבק, הטנדר החדש של פיאט שפותח בשיתוף עם מיצובישי, ומהווה למעשה אח תאום (עם חזית שונה) למיצובישי טרייטון. גם כאן לא נמסרים פרטים לעת עתה אודות הדגמים שיגיעו לארץ, אך נראה שהדגם יגיע כמו האח התאום עם מנוע טורבו-דיזל 2.4 ליטר 154 /181 כ"ס שיוצע עם תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 5 הילוכים, ואופציה להנעה 4X4.פיאט פולבק פיאט פולבק
ויש גם מבצעי רכב: 
במסגרת אירוע המכירות שיתקיים  בימים רביעי-חמישי 21-22 בספטמבר בגני התערוכה ביתן 1 תל אביב, מבטיחים בחברה הצעות טרייד אין במחיר מחירון והצעות ייחודיות לרכישה במזומן על כל דגמי הקבוצה. כך למשל, יוצעו עד 10,000 ש"ח הנחה לדגמי סובארו XV, עד 12,000 ש"ח הנחה לדגמי פיאט 500 ופיאט טיפו תוצע במבצע ראשון שלה מאז החל השיווק בארץ בחורף החולף, במחיר החל מ- 85,900 ש"ח לדגם הידני.