אלפא רומיאו 4C בישראל

אלפא רומיאו 4C- מכונית הספורט קופה המרהיבה של היצרן האיטלקי, הושקה רשמית בישראל עם מנוע מרכזי, הנעה אחורית, מנוע 240 כ"ס ותיבה אוטומטית המביאים אותה ל- 100 קמ"ש ב-4.5 שניות!

ששי כהן 04 במרץ, 2014

חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, השיקה אתמול רשמית את אלפא 4C- מכונית העל הספורטיבית של היצרן האיטלקי. לצד עיצוב סופר ספורטיבי יפהפה, נהנית המכונית משלדה חדשה לחלוטין ומרכב העושה שימוש נרחב בסיבי פחמן ואלומיניום המסייעים להגיע למשקל קל במיוחד של 895 ק"ג. בכל הנוגע למידות, מדובר במכונית ספורט קומקפטית טהורה עם אורך של 4 מטר, רוחב של 2 מטר, בסיס גלגלים של 240 ס"מ וגובה נמוך במיוחד העומד על 1.2 מטר בלבד.
ה- 4C מצוידת במנוע 1.75 ליטר טורבו המפיק 240 כ"ס ומומנט 35.7 בטווח של 2200-4250 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים TCT בעלת 6 הילוכים המאיצים את הרכב תוך 4.5 שניות בלבד ל- 100 קמ"ש, בדרך למהירות מרבית של 258 קמ"ש. אל אלו מצטרפים הנעה אחורית, בקרת שיגור ושילוב מערכת ה- DNA המוכרת של היצרן, המבטיחים אופי ספורטיבי קיצוני.


אבזור הרכב כולל תאורה ראשית בטכנולוגיית -BI-LED ,חישוקי אלומיניום "18 מלפנים ו- "19 מאחור, בקרת שיוט, מושבים ספורטיביים (עור אדום, עור שחור, עור שחור משולב אלקנטרה), גלגל הגה מצופה עור, מערכת שמע מתקדמת הכוללת חיבור אינטרנטי, דיבורית B.T, כניסות USB/SD , מערכת רמקולים משודרגת ALFA HI-FI Sound System, לוח מחוונים דיגיטלי TFT בעל תצוגות מידע משתנות (בהתאם למערכת ALFA DNA) הכוללות בין השאר תצוגת כוחות G, גדישת טורבו, טמפרטורת שמן ,חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד. הרכב ישווק במספר צבעים לבחירה : לבן פנינה , אדום קומפטציונה ,אפור , שחור אלגנטי , לבן ואדום קופידון.
לדברי אורי להב ,מנכ"ל קבוצת סמל"ת : "במבט אל העתיד הקרוב ובהתייחס לדגמים החדשים של אלפא רומיאו שיושקו בשנים הקרובות, שנת 2014 היא שנה משמעותית עבור אלפא רומיאו בישראל. אנחנו שמחים להשיק את מכונית הדגל של המותג בעולם ה4c , שמהווה את יריית הפתיחה לקראת בואם של שלל הדגמים החדשים, שירחיבו את מגוון הדגמים של אלפא רומיאו ויאפשרו לנו לפנות לקהלים חדשים ולאפשר להם לחוות את המותג יוצא הדופן הזה."
מחיר אלפא רומיאו 4C יחל ב- 595 אלף שקל, מה שהוך אותה לאלפא היקרה ביותר ששווקה אי פעם בארץ. לדברי היבואנית, 3 מכוניות כבר הוזמנו עד כה. את הרכב תוכלו לראות החל מיום חמישי הקרוב ה-6.3.14 החל משעה 19:00 באולם תצוגה אלפא רומיאו בת"א, במסגרת אירוע המכירות " NIGHT SALE " בו יוצעו כל דגמי אלפא רומיאו בהנחות והטבות שונות לרגל השקת הדגם.
הצטרפו ל- wheel רכב גם בפייסבוק ותיהנו בנוסף מתכנים בלעדיים