אנדורו וסופרמוטו חשמליים: סורון סטורם בי בישראל

חברת eMOTO משיקה את האופנוע החשמלי SURRON STORM BEE בגרסאות אנדורו וסופרמוטו, המפיק 30 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות, מהירות מרבית של 110 קמ"ש, טווח נסיעה עד 100 ק"מ והבטחה לשנות את כל מה שהכרתם על עולם רכיבת השטח. מחיר הדגם בהשקה: 39,900 ₪

ששי כהן 16 באוק, 2022
סורון סטורם בי

חברת eMoto הפעילה בתחום יבוא אופנועים חשמליים ובעבר אף ייבאה את מותג ZERO מארה"ב, מרחיבה את היצע הדגמים אותה משווקת בישראל ומודיעה על התחלת שיווק מותג הרכב הדו-גלגלי החשמלי "סורון" (SURRON), עם דגם הסטורם בי – אופנוע שטח שיוצע בגרסאות אנדורו וסופרמוטו. הדגם החדש מתאים לבעלי רישיון A2 (מקביל לעד 125 סמ"ק) ומותר לרכיבה בישראל החל מגיל 16. 


המותג SURRON הינו מותג סיני אשר הוקם בידי שלושה אנשי הייטק חובבי אופנועים שיצאו לדרך בשנת 2014 עם השקעה ראשונית של כמה עשרות מיליוני דולרים וצוות שמנה עשרות מהנדסים, במטרה לבנות כלים דו גלגלים חשמליים קלים וחזקים שיתחרו בכלים הטובים בעולם. אחרי שהתנסו עם כמה דגמי אופנועי שטח חשמליים קלים כמו ה-LIGHT BEE שהפך להצלחה מסחררת עם יותר מ 100,000 כלים בעולם , עברו ב-SURRON לדבר הבא  – אופנועים חשמליים בגודל מלא. כך בא אל העולם ה-STORM BEE.

ה-סטורם בי מיוצר בגרסת אנדורו וסופרמוטו ומגיע עם רישוי כביש ומערכות בטיחות ASR ו) ABS אופציונאלי) וכולל מנוע חשמלי בהספק 11 קילוואט בגרסת הבסיס מותאמת רישיון A2 המפיק 14.9 כ"ס או 22.5 קילוואט בגרסה הבכירה המפיקה 30 כ"ס. הביצועים על האספלט זריזים במיוחד עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד ומהירות מרבית של 110 קמ"ש, ויחד עם סוללת ליתיום-יון נשלפת, מספק האופנוע לדברי היצרן כ-5 שעות של רכיבת סינגלים וטווח עירוני של כ-100 ק"מ בין טעינות. זמן הטעינה של הכלי עומד על כשעתיים טעינה מ-20% ל-80% סוללה וארבע שעות לטעינה מלאה.

סורון סטורם בי סופרמוטו

סורון סטורם בי סופרמוטו

כיאה לאופנוע אנדורו מקצועי, ה-סורון סטורם בי, שמקביל בביצועיו לאופנוע אנדורו בנפח 250 סמ"ק, מצויד במערך בולמים איכותי הכולל מזלג קדמי הפוך עם מהלך של 290 מ"מ עם אפשרויות כיוון מלאות והתאמה לסגנון הרכיבה שלכם וגלגלים במידות 21 אינץ' קדמי ו-18 אינץ' אחורי מה שמאפשר להתקין עליו את צמיגי השטח הקרביים ביותר. בצד הטכנולוגי, ניתן למצוא בקרת אחיזה ASR, לא פחות מ-4 מצבי רכיבה וגם אפשרויות להתאמה אישית, מצב "טורבו" ומצב רוורס לנסיעה אחורית למקרה שנתקעתם בנקודה שאי אפשר לצאת ממנה, ומספר מצבי רגנרציה (אחזור אנרגיה) לבחירת הרוכב. הודות למשקל של 127 ק"ג בלבד (97 ק"ג ללא סוללה) וגובה מושב ידידותי במיוחד של 760 מ"מ בלבד, כל רוכב ורוכבת יוכלו להרגיש מיד "בבית" על ה-סורון סטורם בי, בין אם הם מתחילים או מקצוענים.

סורון סטורם בי

סורון סטורם בי אנדורו

מחיר סורון נקבע בישראל על 46,900 ₪ ולכבוד ההשקה הרשמית יוצע במחיר אטרקטיבי של 39,900 ₪ עד ה 7 בנובמבר. הנחה דומה תינתן על הדגם סופרמוטו שהמחירון שלו 49,900 ₪ ועכשיו עד ה 7 בנובמבר 42,900 ₪. כמו כל אופנוע חשמלי, גם הסורון נהנה מעלויות אחזקה נמוכות במיוחד, הכוללות אגרת רישוי וביטוח חובה של 50 סמ"ק, טיפולים מינימליים עם חסכון של כ-80% בהשוואה לכלי בנזין מקבילים וללא ביקור בתחנות הדלק. 

 

עוד מדו גלגלי