אפליקציית המוניות יאנגו משיקה שירות לעסקים

שנה לאחר שנכנסה לישראל, משיקה אפליקציית המוניות Yango את השירות שלה גם לעסקים, עם הבטחה לממשק שליטה מתקדם ועלויות ידועות מראש.

ששי כהן 09 בדצמ, 2019
מונית יאנגו

שנה לאחר שהחלה פעילות בישראל, אפליקציית המוניות יאנגו (YANGO) מעבירה הילוך ומשיקה שירות מוניות לעסקים, הדומה לשירות העסקי אותו מבצעת החברה ב-18 מדינות בעולם לכ-50,000 עסקים. השירות החדש מצטרף למהפכה שביצעה החברה לפני כחצי שנה, בה הציעה ללקוחות מחירי FIX שקופים וידועים מראש ללקוחות.


בשירות החדש של Yango המוצע לחברות וארגונים, מותאם הממשק העסקי לנייד ולמחשב ומאפשר מערך שליטה, פיקוח וניהול של כלל נסיעות העובדים. זאת באופן ברור ונוח, עם מעקב מקוון עדכני, קביעת גבולות שימוש קבוצתיים או פרטניים לעובדים, שקיפות מלאה במחירים קבועים וידועים מראש ודיווח חודשי מרוכז. חישוב המחיר הידוע מראש אפשרי הודות לאלגוריתמים המבוססים על חישובי זמן, מרחק ומצב התנועה.

בשירות העסקי החדש אותו מציעה יאנגו, אין דמי מנוי חודשיים או התחייבות כלשהי לסכום מינימלי לנסיעות הארגון החבר בשירות והוא ייפתח בהדרגתיות לעסקים חדשים בישראל (כרגע החלה החברה לבחון את פעילות השירות בישראל לקבוצה קטנה של עסקים).

לדברי יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל: "כחלק ממהפיכת שירותי המוניות בישראל בכלל ובגוש דן בפרט, אנו ממשיכים כהבטחתנו להשיק שירותים מתקדמים ולהעניק חוויה ומענה מקצועיים במחירים מעולים, כעת גם למגזר העסקי בישראל". 

אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018 וכשבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל למעלה מ-100,000 הורדות. הניסיון הבינלאומי של Yango הביא רוח של שינוי לענף המוניות המקומי על ידי הפחתת מחירים לנוסעים תוך הגדלת הפעילות עבור נהגים עם מוצרים כמו תכנית FIX (מחיר ידוע מראש), מספר נסיעות במקביל, חשבון משפחתי, תוכניות מוטיבציה לנהגים, "הזמנות שרשרת" לנהגים ועוד.

צילום: אלירן אביטל