בארץ:תיקי TUMI המעוצבים בהשראת דגמי MINI

מותג היוקרה הבינלאומי TUMI משיק סדרת תיקים חדשה המעוצבת בהשראת דגמי MINI. המחירים יחלו ב- 1,000 ש"ח.

ששי כהן 15 בנוב, 2015
תיקי TUMI המעוצבים בהשראת דגמי MINI

אל שלל אביזרי האופנה והסטייל המשווקים כיום בישראל עבור בעלים של מכוניות ה- MINI היוקרתיות של BMW, מצטרפים בימים אלה גם תיקי נסיעות חדשים ויוקרתיים מבית TUMI המעוצבים בהשראת דגמי MINI. הקולקציה החדשה כוללת מזוודה, תיק גב ותיק נסיעה שעיצובם החיצוני מבטא את צבעוניות וארץ המוצא של המותג המיתולוגי, ומהווים מוצר סטייליסטי משלים לבעלי מכוניות המיני היוקרתיות.




חברת TUMI העולמית, מהמובילות בתחום תיקי הנסיעות בעולם העסקים והלייף-סטייל, כבר חברה בעבר לעולם הרכב והוציאה ליין תיקים שעוצב בשיתוף פעולה עם יצרנית האופנועים האיטלקית דוקאטי. לאחרונה יצאה החברה בשיתוף פעולה ייחודי עם מכונית היוקרה מיני מבית B.M.W. הליין החדש של החברה כולל תיקי גב, תיקי צד ואביזרים מותאמים אישית המשלימים את המראה והתחושה של המיני. הסדרה החדשה מציגה חדשנות טכנולוגית ועליונות תפקודית במוצרים. העיצוב של המזוודה ותיקי הנסיעות והגב מבטאים את הצבעוניות התוססת של מותג הרכבים בשילוב של כתום, שחור, כחול וציפוי פנימי שמעוטר בדפוס הגריל המוכר של המיני.

תיקי TUMI המעוצבים בהשראת דגמי MINI

תיקי TUMI המעוצבים בהשראת דגמי MINI


המחירים אינם נמוכים כצפוי לפריטים מעולם היוקרה ויחלו מ- 990 ש"ח לתיקי צד ועד ל- 3,100 ש"ח למיזוודה מעוצבת, וניתן למצוא אותם בחנות הדגל של TUMI הנמצאת בקניון רמת אביב.



עוד מחדשות רכב