בארץ: אופל קרוסלנד 2021 המחודש

3 שנים לאחר שהושק בארץ אופל קרוסלנד, רכב הפנאי הקטן בהיצע דגמי היצרן, מתחילה לובינסקי בשיווק הדגם המחודש ל-2021, עם עיצוב מושך יותר, מנוע טורבו 1.2 ליטר 130 כ"ס ואבזור משודרג. המחיר יחל מ-123,990 שקל.

ששי כהן 13 באפר, 2021
אופל קרוסלנד 2021

חצי שנה לאחר שנחשף בחו"ל, מודיעה חברת לובינסקי על התחלת שיווקו של אופל קרוסלנד 2021, הג'יפון הקומפקטי בהיצע דגמי הפנאי של היצרן שזוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, ועל הדרך מוותר על השם "X" שהוצמד לדגם היוצא.


במסגרת מתיחת הפנים, מתעדכן הדגם בעיצוב חיצוני מחודש המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של אופל, אותה ראינו גם במוקה החדשה. עיקר השינויים מתרכז בחזית הרכב החדשה, שמציעה מראה הרבה יותר מודרני ונעים לעין, במקום המראה הלא ממש מוצלח של הדגם היוצא.

הדגם ישווק בארץ בגרסת מנוע אחת, הכוללת את מנוע הטורבו 1.2 ליטר המוכר של היצרן, המפיק 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש וצריכת דלק של 16.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן (לפי תקן WLTP). 

אופל קרוסלנד 2021

רמות גימור

הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר גרסת הכניסה "Business Edition" כוללת: מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "7, שמשות אחוריות כהות, ספוילר אחורי, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני אור וגשם, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים כולל תצוגה גרפית, מערכת התרעת סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת ערנות נהג, 6 כריות אוויר ומערכת זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט. 

אופל קרוסלנד 2021

רמת הגימור הגבוהה יותר: " Business Elegance" כוללת בנוסף: כניסה והתנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים צבעוני עם מסגרת כרום, שקע USB נוסף, משטח טעינה אלחוטית (למכשירים תומכים), גג פנורמי עם וילון, תאורת אווירה בדלתות ובקונסולה המרכזית, מסילות גג, חישוקי 17 אינץ', התרעת שטח במראות הצד, מערכת Park&Go לסיוע בחניה בניצב ובמקביל, מצלמת חניה אחורית הכוללת "מבט על" וירטואלי על הרכב וגבולות החניה ואופציה לשילוב שני צבעים (גג ומראות בצבע שחור).

מחירים

·         אופל קרוסלנד ברמת BUSINESS EDITION – 123,990 שקל

·         אופל קרוסלנד ברמת BUSINESS ELEGANCE – 126,990 שקל