בארץ: ב.מ.וו סדרה 5 החדשה 2021

ב.מ.וו סדרה 5 נוחתת בישראל בדגמי 2021 המחודשים, עם עיצוב מחודש, יחידת כח היברידית פלאג-אין מחוזקת מבעבר, שדרוג מפרט הבטיחות ותג מחיר שיחל מ-480,000 שקל.

ששי כהן 07 בפבר, 2021
ב.מ.וו 530e החדשה

9 חודשים לאחר שחשפה ב.מ.וו את מתיחת הפנים המקיפה לדגמי 2021 של ב.מ.וו סדרה 5, מודיעה דלק מוטורס היבואנית על הגעתו לארץ של הדגם המחודש, שיוצע ב-2 גרסאות עיצוב ועם יחידות כח היברידיות פלאג-אין בלבד (530e).


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה ה-530e לעיצוב חיצוני מחודש, הכולל גריל כליות בולט עם קווי מתאר משודרגים, פנסי חזית עם גרפיקת תאורה חדשה ופנסים אחוריים בעיצוב 3D ומסגרת שחורה, פתחי אוויר אנכיים בשני צדי הפגוש הקדמי, יציאות מפלט כפולות בצורת טרפז ופגושים בעיצוב חדש. הדגם יוצע בשני סגנונות עיצוב, כאשר גרסת ה-M-Sport כוללת עיצוב ספורטיבי יותר עם חצאית קדמית חדשה, שמפוצלת על ידי מבנה בצורת U הפונה לעבר הכביש, פתחי אוויר גדולים יותר הכוללים כעת מבנה רשת בעיצוב מודרני, דיפוזר חדש בחלק האחורי, מערכת בלמים M Sport עם קליפרים בצבע כחול או אדום (לבחירת הלקוח) ועוד.

ב.מ.וו 530e החדשה

בתוך תא הנוסעים זוכה המכונית ללוח שעונים דיגיטלי "12.3, ומולטימדיה מקורית חדשה עם מסך "12.3 במקום "10.25 בעבר, יחד עם מערכת הפעלה חדשה ומגוון גדול יותר של אפשרויות להתאמה אישית. כאופציה ידידותית לסביבה, ניתן לראשונה להזמין את ה-BMW סדרה 5 החדשה עם הדור החדש של ריפודי העור הסינתטי של BMW (Sensatec) עם טקסטורה ייחודית, תפרים יוקרתיים ומגוון צבעים. בסעיף הבטיחות רושם הדגם גימיק של זיכרון אוטומטי בלחיצת כפתור של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 מטר וסיוע בנסיעה לאחור החוזרת על אותו התוואי, המצטרף למערכת חניה אוטומטית בלחיצת כפתור במקביל ובניצב, בלימה אוטונומית בחניה ברוורס עד 5 קמ"ש, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטו', תיקון סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

מתחת למכסה המנוע, מצויד הדגם במנוע בנזין 4 צילינדרים משופר המפיק 184 כ"ס המשודך ליחידת כוח חשמלית אשר מפיקה 109 כ"ס העוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים ודרכה לגלגלים האחוריים. לקבלת תאוצות חזקות יותר מציידת BMW את הסדרה 5, באפשרות להעלות את ההספק המשולב של שתי יחידות הכוח ב-40 כ"ס נוספים עד ל-292 כ"ס למשך 10 שניות, ולהציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 235 קמ"ש ואפשרות לנוע במצב חשמלי למרחק של עד 56 ק"מ (לפי תקן WLTP).

ב.מ.וו 530e החדשה

סדרה 5 תשווק בישראל בדגם ה-BMW 530e וב-2 רמות גימור עשירות.

בהמשך לקו הדינאמי המאפיין את ההשקות האחרונות של דגמי BMW בישראל, יצוידו לראשונה 2 רמות הגימור בחבילת ה-M-Sport הספורטיבית:

רמת הגימור M-Sport תכלול את טכנולוגיית הקישוריות המתקדמת ביותר של היצרן BMW Live Cockpit Professional עם צמד מסכי התלת מימד, את מערך הבטיחות המלא Driving Assistant Professional, יחד עם פרטי אבזור נוחות רבים כגון: נעילת ואקום לדלתות עם פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מושבי Sport חשמליים עם זכרונות, תאורת אווירה ייחודית במגוון צבעים ועוד.
רמת הגימור M-Superior הבכירה מוסיפה תאורת LED אדפטיבית, מערך מצלמות היקפיות, מושבי Comfort, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, מפתח רכב מתקדם Display Key עם צג הפעלה ייחודי, חבילת וילונות ועוד.

מחיר ב.מ.וו 530e החדשה 2021 נקבע על 480,000 שקל לדגם ה-M-Sport ו- 540,000 שקל לדגם ה- M-Superior הבכיר. 




עוד מחדשות רכב