בארץ: הוסקוורנה נורדן Expedition

חברת עופר אבניר מודיעה על התחלת שיווקו של אופנוע האדוונצ'ר הוסקוורנה נורדן Expedition, המבטיח אופנוע אדוונצ'ר תיור קל משקל (בקטגוריה הבינונית) המצטיין בטיולי שטח ממושכים. המחיר נקבע על 115,070 ₪

ששי כהן 07 ביונ, 2023
הוסקוורנה נורדן Expedition

שנה וחצי לאחר שנחת בארץ הוסקוורנה נורדן 901, אופנוע האדוונצ'ר של היצרן ואח חורג ל-KTM 890 אדוונצ'ר, מרחיבה עופר אבניר היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק גרסת ה-Expedition המותאמת יותר לשטח ולתיור ומאובזרת בשלל אביזרים טכניים לטובת שילוב אידאלי של נוחות, שימושיות וקלות תפעול.


הדגם החדש הוא אופנוע אדוונצ'ר תיור קל משקל בקטגוריה הבינונית המצטיין בטיולי שטח ממושכים, ולצד מבנה קומפקטי (יחסית) ועוצמתי, מאפשר לכל אחד לרכוב בביטחון מלא הודות למהלך המתלה הארוך שלו (240 מ"מ של WP XPLOR). הגרסה החדשה מגיעה עם שילוב צבעים חדש וסט מנשאי צד המותאמים לגוף האופנוע ומוסיפים שטח אחסון של עד 36 ליטרים מבלי להתפשר על חוויית הרכיבה, לצד מגן רוח המפחית משמעותית את העייפות ברכיבה. 

הדגם מצויד במנוע הטווין המקבילי הקומפקטי והחזק, בנפח 889 סמ"ק המפיק 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד. המפרט הטכני כולל מתלה קדמי של WP XPLOR עם מהלך של 240 מ"מ, בולם זעזועים אחורי של WP XPLOR עם מהלך מתלה של 240 מ"מ, פיירינג קדמי הכולל פנס LED ופנסי ערפל בפרופיל צר, מיכל דלק בנפח 19 ליטר המבטיח טווח נסיעה עד 400 ק"מ, לוח שעונים דיגיטלי "5, מערכת בלמים חדשנית של J.Juan עם מיתוג של הוסקוורנה, בלם קדמי עם ארבע בוכנות וזוג דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ, בלם אחורי הכולל דיסק בקוטר 260 מ"מ, מערכת ABS של Bosch, מערכת קוויקשיפטר הלקוחה מעולם הראלי, בקרת אחיזה בפניות, מערכת MSR (Motor Slip Regulation) המספקת בקרה על בלימת המנוע ופועלת בכיוון ההפוך ממערכת בקרת האחיזה בפניות ובנוסף מגיע עם לחצן כידון המוביל לאפשרויות של בקרת שיוט ומערכת מנשאים לתיקי צד העשויה מצינורות פלדה ועוד.

מחיר האופנוע נקבע על  115,070 ₪ (על הכביש)

 

עוד מדו גלגלי