בארץ: הוסקוורנה EE5 – אופנוע שטח חשמלי לילדים

יבואנית הוסקוורנה מתחילה בשיווק ה-"EE5" – אופנוע שטח חשמלי ידידותי לילדים, הנהנה מעלויות אחזקה נמוכות ומאפשר לילדים את צעדיהם הראשונים בעולם השטח במחיר של 25,000 שקל.

ששי כהן 15 ביונ, 2020
הוסקוורנה EE5

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג הוסקוורנה לישראל, החלה בשיווק ה-EE5 – הדגם החשמלי הראשון של המותג המיועד לילדים, הנהנה מעלויות אחזקה נמוכות וכניסה חלקה עבור ילדים לעולם האופנועים.


ה-EE 5 מאפשר לרוכבים צעירים דרך ידידותית ללימוד רכיבה, לתחרויות ולהנאה, עם אופי חלק יותר וכמובן מנוע שקט לחלוטין ואינו מזהם. הדגם מצויד במנוע חשמלי מתקדם המפיק 5KW (מקביל לכח של 50 סמ"ק) ומצויד ובסוללת ליתיום-יון 907 וולט. הסוללה מספקת שעתיים של הנאה מרכיבה ו-25 דקות למרוצים מהירים ואינטנסיביים וזמן הטעינה המלא שלה דרך שקע חשמל ביתי עומד על כ- 70 דקות בטעינה מהירה או 80% סוללה בתוך 45 דקות. בנוסף כולל הכלי 6 מצבי רכיבה שונים, קלים לבחירה ועם בקרת הורים. גובה המושב ושלדת הזנב בדגם זה מתכווננים וכך ניתן לשנות את גובה המושב בהתאם לגובה הילד (גובה מושב בסיסי 66 ס"מ).

הוסקוורנה EE5

הדגם החשמלי לילדים כולל גם את טכנולוגיית המתלים העדכנית ביותר של המותג ומצויד במזלג אויר 35 מ"מ WP XACT המציע מהלך של 205 מ"מ ובשילוב עם הבולם האחורי WP המתכוונן לחלוטין, מבטיחים מאפייני שיכוך יוצאי דופן. השלדה מפלדת כרומולי בעלת חוזק גבוה, גלגלים קלים, כידון NEKEN וגרפיקה מרשימה.

מחיר הוסקוורנה EE5 החשמלי נקבע על 25,000 שקל, והדגם זה נמכר תחת תקנות רישוי הספורט המוטורי.