בארץ: וספה במהדורה ייחודית לרגל חגיגות 100 שנה למיקי מאוס

עופר אבניר משיקה בישראל וספה במהדורה מוגבלת וייחודית, הכוללת צביעה צבעונית בסגנון צבעי מיקי מאוס לרגל חגיגות 100 שנה לעכבר המפורסם בעולם. הדגם ישווק בגרסת 125 סמ"ק פרימוורה דיסני במחיר של 28,970 שקל.

ששי כהן 20 בספט, 2023
וספה מיקי מאוס

זוכרים את פולקסווגן פולו ארלקינו הצבעונית והייחודית משנות ה-90? עז עכשיו יש לנו כלי רכב דו-גלגלי צבעוני חדש, והוא וספה במהדורה ייחודית וחד פעמית העונה לשם "וספה מיקי מאוס" לרגל ומיובאת ע"י קבוצת עופר אבניר לרגל חגיגות 100 שנה של אחת הדמויות המצוירות הפופולריות ביותר בעולם בכל הזמנים.


ווספה תמיד הציתה את הדמיון של אייקוני תרבות רבים מתחומים שונים – אמנים, סטייליסטים ומעצבים ברחבי העולם. במשך השנים שמות גדולים כמו ג'ורג'יו ארמאני, כריסטיאן דיור, ושון וות'רספון חיברו את היצירתיות האותנטית שלהם לסטייל של ווספה ופיתחו קולקציות מותג אקסקלוסיביות. כעת, הגיע הזמן לשיתוף פעולה ייחודי עם חברת דיסני לטובת מהדורה ייחודית שכולה מחווה לאייקון תרבות ענק החוגג 100 שנים לקיומו – מיקי מאוס. 

וספה מיקי מאוס

גרסת המיקי מאוס החדשה מצוידת במנוע ה-125 סמ"ק המוכר של היצרן ועוצבה כולה בצבעוניות העכבר האהוב: הגוף השחור כגופו של מיקי מאוס והמראות השחורות כאוזניו, פרטים בלבן כגון כפתורים וכפות הידיים שלו, חלקי חיפוי אדומים עשויים מתכת כמכנסיים האדומים של העכבר וגלגלים וכנף קדמי בצהוב כרגליים של מיקי. חתימתו של מיקי מאוס בלבן מופיעה בצד שמאל של חזית הוספה  הצבועה בשחור. החתימה מוטבעת ב- 3 מימדים בצד ימין של המושב שגימורו שחור מגורען עם תפרים שחורים. כמו כן, מדבקת הכוכב מופיעה על חלון מתחת למושב.

מחיר הווספה במהדורה מוגבלת פרימוורה דיסני נקבע על 28,970 שקל (על הכביש). 

עוד מדו גלגלי