בארץ: טויוטה קורולה סטיישן והאצ'בק החדשות 2019

יבואנית טויוטה משיקה בישראל את דגמי ה- Excite (האצ'בק ) וה- Space (סטיישן) של הקורולה החדשה, בגרסאות היברידיות ואבזור נדיב כסטנדרט. המחיר יחל ב-134,900 שקל.

ששי כהן 14 במרץ, 2019
טויוטה קורולה אקסייט

פחות מחודש לאחר שנחתה בארץ טויוטה קורולה החדשה בגרסת הסדאן, מודיעה יוניון מוטורס על הרחבת משפחת הקורולה החדשה בארץ, עם הצטרפותן של הקורולה אקסייט (Excite) – גרסת ההאצ'בק 5 דלתות בעלת העיצוב הספורטיבי המחליפה את האוריס, והקורולה ספייס המחליפה את האוריס סטיישן השימושית במשפחה.


צמד הדגמים החדשים ישווק בארץ רק בגרסה ההיברידית שלהם, המצוידת במנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 122 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 30.3 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. דגם ההאצ'בק מציע מידות מעט יותר קומפקטיות עם אורך של 4.37 מטר ובסיס גלגלים של 264 ס"מ ( לעומת 270 ס"מ בסדאן ובסטיישן). דגם הספייס (סטיישן) יציע את מימד האורך הגדול במשפחה (4.65 מטר, לצד תא המטען הנדיב במשפחת הקורולה עם 520 ליטר עד גובה הכיסוי או 596 ליטר עד גובה החגורות האחוריות.

טויוטה קורולה אקסייט

טויוטה קורולה אקסייט

דגמי האקסייט והספייס החדשים יוצעו עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת (TSS 2.0) הכוללת כסטנדרט: 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, מערכת זיהוי תמרורי דרך, מערכת החלפת אורות אוטומטית (רגיל/גבוה), מערכת התרעה על ערנות הנהג ובקרת שיוט אדפטיבית.

טויוטה קורולה ספייס

טויוטה קורולה ספייס

צמד הדגמים ישווקו ב-2 רמות גימור, כאשר גרסאות הבסיס כוללות כסטנדרט: מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע "8, מצלמת רוורס ומערכת ניווט Waze, שקעי USB ו-AUX, כניסה והנעה ללא מפתח (בדגם הסטיישן רק הנעה), חישוקי "16 קלים (רק בהאצ'בק), בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, קיפול מראות חשמלי, טעינה אלחוטית לסמארטפון (רק בהאצ'בק) וחיישן אורות.

טויוטה קורולה אקסייט

רמת הגימור הגבוהה יותר בדגם ההאצ'בק – "אקסייט +" כוללת בנוסף: גג ומראות צד בצבע שחור, חישוקי "17 ספורטיביים, פנסי ערפל קדמיים מסוג LED, משענת יד קדמית מצופה עור ותאורת אווירה בתא הנוסעים. גרסת הסטיישן המאובזרת "ספייס +" כוללת בנוסף: שמשות כהות בחלונות האחוריים, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי "16 קלים, טעינה אלחוטית לסמארטפון, לוח שעונים דיגיטלי וצג נתונים "7 במקום "4.2 בלוח השעונים.

אספקות ראשונות של הדגמים החדשים יחלו כבר בשבוע הבא בדגמי ההאצ'בק, כאשר מסירות ראשונות של דגם הספייס יחלו במהלך אפריל.

מחירון:

טויוטה קורולה אקסייט : 134,900 שקל

טויוטה קורולה אקסייט + : 139,900 שקל

טויוטה קורולה ספייס: 134,900 שקל

טויוטה קורולה ספייס + : 136,900 שקל


עוד מחדשות רכב