בארץ: טויוטה C-HR החדשה 2020 (מתיחת פנים)

כובש את הכביש: יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק ה-C-HR החדשה, הכוללת עיצוב מעודכן, אבזור משודרג, גרסת Launch Edition שמצטרפת להיצע ותג מחיר שמתייקר קלות ויחל מ-143,900 שקל.

ששי כהן 08 בדצמ, 2019
טויוטה C-HR החדשה 2020

קרוב ל-3 שנים לאחר שהושק בארץ טויוטה C-HR, הקרוסאובר ההיברידי הקומפקטי של היצרן, בעל העיצוב החללי והמפתה שזכה כאן להצלחה מרשימה עם יותר מ-14,000 רכבים שעלו כאן לכביש, מתחילה יוניון מוטורס היבואנית בשיווק הדגם המחודש, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים.


על בסיס "מה שעובד טוב לא מתקנים", ה-C-HR החדש ל-2020 זוכה לנגיעות קלות בעיצוב בחזית ומאחור, המבקשות להקנות לרכב מראה מעט יותר מודרני, ויחד עם זאת שומרות על העיצוב המקורי, המוצלח והשרירי דמוי קופה של הרכב, ולא מקלקלות אותו כפי שנעשה לעתים במתיחות פנים שונות. עיקר השינויים במראה כולל יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED מלאה בחזית ומאחור, פנסים אחוריים בגימור שחור, פגושים בעיצוב חדש הכוללים גם שינוי מקום של פנסי הערפל, ספוילר אחורי בצבע שחור מבריק, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ומגוון צבעים מחודש.

טויוטה C-HR החדשה 2020

בתוך תא הנוסעים זוכה הרכב למולטימדיה מקורית חדשה "8 הכוללת לראשונה תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, המאפשרים גם הרצת Waze ושלל אפליקציות נוספות ישירות מהנייד, עדכונים קוסמטים קלים לגימור (כולל תוספת דיפונים רכים לדלתות) והבטחה לבידוד רעשים משופר והפחתת רעשי החוץ והמנוע בתוך חלל הנוסעים.

הדגם ישווק עם אותה יחידת כח היברידית הכוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 122 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש וצריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

טויוטה C-HR החדשה 2020

ה-CHR החדש ישווק בארץ ב-5 רמות גימור לבחירה:

רמת הגימור הבסיסית "C-LUB": הכוללת מולטימדיה "8 החדשה, מצלמת רוורס, פנסי FULL-LED בחזית, פנסים אחוריים משולבי LED, חישוקי "17 קלים, גלגל חילופי קטן (היחיד בסדרת ה-CHR המשווק עם גלגל רזרבי), בורר מצבי נהיגה, התנעה בכפתור, חיישן אורות, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים וחבילת בטיחות מקורית הכוללת: התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון אקטיבי של סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית, זיהוי תמרורי דרך ו-7 כריות אוויר.

רמת גימור C-ITY: הכוללת בנוסף: קיפול מראות חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישן גשם וערכת תיקון תקר (במקום גלגל רזרבי).

רמת גימור C-HIC: הכוללת בנוסף: חישוקי "18, חיישני חניה קדמיים ואחוריים הכוללים מנגנון בלימה אוטומטית לפני התנגשות, תאורת אוירה, שמשות אחוריות מושחרות וצביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור.

רמת גימור C-ONCEPT: הכוללת בנוסף: מראות צד בצבע שחור, מושב נהג חשמלי וריפודי עור

עם תחילת השקת הדגם תוצע גם גרסת " Launch Edition" הכוללת מרכב בצביעת כתום מטאלי עם גג בצבע שחור ואבזור עשיר המקביל לגרסת ה-CHIC בתוספת מושבים עם ריפוד משולב עור, פנסי LED מלא אחוריים, פנסי ערפל LED, ומערכת שמע משודרגת  עם 9 רמקולים (במקום 6) מתוצרת JBL.

למרות הציפיות לעליית המס על מכוניות היברידיות מקבוצה 2 בינואר הקרוב מ-30% כיום ל-45% בינואר, מחיר טויוטה C-HR מתעדכן קלות לדגמי 2020 ומתאפיין בעלייה של כמה אלפי שקלים בודדים.

מחירון טויוטה C-HR 2020:

דגם CLUB- החל מ-143,900 שקל

דגם CITY – החל מ- 145,900 שקל

דגם CHIC – החל מ-149,900 שקל

דגם CONCEPT החל מ- 157,900 שקל

דגם Launch Edition – החל מ-159,900 שקל