בארץ: מאזדה 3 פרימיום – כמה תוספת תתבקשו עבור ריפודי עור?

דלק מוטורס מרחיבה את היצע דגמי משפחת ה- 3 ומתחילה בשיווק מאזדה 3 פרימיום, המהווה גרסה מאובזרת במיוחד של דגם ה-2.0 ליטר עם תוספת של ריפודי עור ומושב נהג חשמלי שיוצעו בתוספת מחיר של 500 ש"ח בלבד !

ששי כהן 11 ביול, 2016
מאזדה 3 פרימיום

פרימיום עממי: דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, מרחיבה את היצע דגמי המשפחתית מאזדה 3 ומתחילה בשיווק הדגם גם ברמת האבזור הגבוהה ביותר – פרימיום. רמת האבזור החדשה תוצע רק בדגמי ה-2.0 ליטר של ה-3 ובגרסאות האצ'בק וסדאן, ומעניקה בתמורה תא נוסעים עם ניחוח פרימיום אותו תוכלו למצוא רק במכוניות יקרות בהרבה, כפי שעתה זאת החברה בדגמי מאזדה 2 החדשה.




מאזדה 3 פרימיום כוללת את האבזור המוכר של דגמי הספיריט שהיו ברמת הגימור הגבוהה ביותר שהוצעה עד כה בארץ, לרבות: פנסי קסנון, כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש חשמלי, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקי "18 קלים, תאורת LED ליום, פנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, הגה, ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, מערכת המולטימדיה המקורית MZD עם מסך מגע "7 תומך בעברית, דיבורית BT, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, לוח שעונים עם תצוגת מהירות דיגיטלית, מערכת בלימה אוטונומית עירונית, מערכת התראה על סטיה מנתיב, מערכת החלפת אורות ( דרך/גבוה ) אוטומטית, 6 כריות אוויר ועוד, כשבדגם הפרימיום החדש נוספים גם ריפודי עור מחורר עם תפרים כפולים בצבע לבן עם תפרים שחורים או שחור עם תפרים אדומים ומושב נהג חשמלי עם 6 מצבים.
מאזדה 3 פרימיום מאזדה 3 פרימיום
מעבר לכך, מצוידת המכונית באותה יחידת כח 2.0 ליטר המוכרת מסדרת ה- SkyActive, המפיקה 165 כ"ס ומומנט מירבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.9 שניות ( 9 ש' בהאצ'בק ), מהירות מרבית של 208 קמ"ש ( 202 ) ותצרוכת דלק של 17.54 ק"מ לליטר בממוצע ( 17.24 ).
בשל נהירת הלקוחות הפוטנציאלים לשוק הג'יפונים על כל סוגיו, בחרו בדלק מוטורס, להציע את גרסת הפרימיום המהודרת בתוספת של 500 ש"ח בלבד, לעומת מחיר דגמי ה2.0 ליטר ברמת הגימור ספיריט. מחיר מאזדה 3 פרימיום נקבע על 141,000 ש"ח לדגם הסדאן / האצ'בק.