בארץ: מותג MOTRIO המספק קו חלפים מוזל לדגמי רנו.

חברת קרסו מוטורס יבואנית רנו מתחילה בשיווק מותג MOTRIO ( מוטריו ) המספק חלקי חילוף זולים ואיכותיים לדגמי רנו במוסכים המורשים של החברה.

ששי כהן 09 ביול, 2015
רנו מגאן 2

בבעלותכם רנו מגאן משומשת ? ייתכן ובקרוב תוכלו לטפל בה במוסכים המורשים של רנו במחירים זולים משמעותית מהמחירים כיום. חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מודיעה על השקת מותג MOTRIO ( מוטריו ) המספק חלקי חילוף חלופיים לדגמי רנו במחירים נמוכים מחלקי החילוף המקוריים.



המותג MOTRIO מציע מגוון חלקים לכל פעולות התחזוקה והמכאניקה הקלה של הרכב. מחירי החלקים נמוכים משמעותית, החלקים מותאמים במדויק לרכבים ועומדים כולם בדרישות האיכות המחמירות של "רנו" . MOTRIO מספק מגוון רחב של חלקי חילוף למכוניות מדגמים שאינם חדשים (מעל 6 שנים) וכולל: חלקי שירות, מגבים, רפידות וצלחות בלמים, מסנני שמן, מערכות פליטה, בולמי זעזועים ועוד.
טיפול לרנו מגאן ב- 399 ש"ח
בשלב הראשון, יושק קו החלפים לרכבי רנו מגאן 2 בלבד והשקתו תלווה בהנחה של 15% בנוסף למחירים האטרקטיביים.
השקת המותג מוטריו מאפשרת להציע טיפולים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
לדוגמא: טיפול קטן למגאן 2 הכולל כולל: הח' מסנן שמן, שמן בתקן היצרן ואת כל פעולות הבדיקה של היצרן יעלה 399 ₪ כולל מע"מ בלבד.
רשת מרכזי השירות התגייסה גם היא למהלך וכאמור חלקי MOTRIO ימכרו בהנחה של 15% וילוו בהנחה משמעותית של מעל 20% על מחיר העבודה. כך יוכלו לקוחות מגאן 2, שרכבם אינו חדש, להמשיך ולתחזק את רכבם בצורה איכותית ובעלויות נמוכות.
לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל החלפים של רנו בישראל: "אנו שמחים להביא את הבשורה לבעלי רכבי רנו בישראל ולהשיק את MOTRIO – מותג החלפים הנותן מענה מוזל ואיכותי לרכבי רנו מדגמים קודמים".
טרופן מוסיף: "אנו מזמינים בעלי רכב מגאן 2 לבצע טיפולים ותיקונים ברשת מרכזי השירות של רנו על מנת לשמור על תקינות ובטיחות מכוניתם, וליהנות מאיכות יצרן במחיר מוזל".