בארץ: מיני קופר קאנטרימן היברידית

מיני היברידית ראשונה בישראל: דלק מוטורס משיקה בישראל את המיני קופר קאנטרימן ההיברידית המפיקה 224 כ"ס ומציעה 40 ק"מ לליטר, לצד טווח נסיעה חשמלי של 38 ק"מ.

ששי כהן 07 ביונ, 2017
מיני קופר קאנטרימן היברידית

3 חודשים לאחר שנחתה בארץ מיני קאנטרימן 2017 החדשה, מרחיבה דלק מוטורס היבואנית את היצע משפחת הקרוסאובר של מיני, ומתחילה בשיווק הגרסה ההיברידית פלאג-אין בישראל, המבטיחה ביצועים חמים לצד תצרוכת דלק ופליטת מזהמים הנמוכים במיוחד, ההופכים אותה למיני הכי חסכונית בארץ.
המיני קאנטרימן ההיברידית מצוידת במנוע בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים מוגדש טורבו  136 כ"ס, הפועל בשילוב מנוע חשמלי המפיק  88 כ"ס ומציעה הספק משולב של 224 כ"ס, לצד תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים והנעה כפולה חכמה המעניקה זריזות ויציבות אופטימליות בכביש יחד עם אחיזה גבוהה על משטחים לא סלולים.
מיני קופר קאנטרימן היברידית מיני קופר קאנטרימן היברידית
עם יחידת הכח הנ"ל מציעה הקאנטרימן פלאג אין טווח נסיעה חשמלי של 38 ק"מ, המסייע למכונית להציג צריכת דלק מרשימה של 40 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לצד פליטת CO22 נמוכה העומדת על 57 גרם לק"מ בממוצע. טעינת הסוללות נעשית דרך שקע טעינה ביתי וזמן טעינת הסוללה עומד על כשעתיים וחצי. 
הדגם ישווק בארץ בשתי רמות גימור, כאשר רמת גימור Pepper  כוללת בין היתר : בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, ואפשרות הפעלה מראש לקירור או חימום הרכב, חבילת עיצוב פנימית וחיצונית לבחירה, בחירת מצבי נהיגה מתוך 3 תוכניות, חבילת תאורה פנימית מסוג LED, שמשות כהות, מסילות גג כסופות, חבילת כרום חיצונית וחישוקי 17’’ עם  צמיגי RUNFLATT ועוד. האבזור הבטיחותי נדיב כסטנדרט וכולל:  התרעה מפני פגיעה בכלי רכב , התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל במהירויות עירוניות , סיוע בבלימה אוטומטית במהירויות עירוניות, מערכת התראעה על עייפות הנהג ובקרת אלומת גבוהה לפנסי החזית.
רמת הגימור הגבוהה יותר Chili כוללת בנוסף: פנסים ראשיים מסוג LED  עם תאורת פנייה, גג פנורמי נפתח חשמלית,   דלת תא מטען עם תפעול חשמלי, מושבי ספורט עם ריפוד עור משולב בד וגלגל הגה ייחודי, כוונון מושבים קדמיים חשמלי עם 2 זכרונות, חישוקי "18 וחיישני נסיעה לאחור.
מחיר מיני קאנטרימן קופר SE ההיברידית גבוה ב-20,000 שקל מהדגם הרגיל ונקבע על 215 אלף שקל לדגם ה-Pepper ו- 249 אלף שקל לדגם ה-Chili.