בארץ: פולקסווגן טרנספורטר 2016 החדש

הדור השישי של פולקסווגן טרנספורטר נוחת בישראל עם עיצוב מחודש, מנועים בהספקים של 84-204 כ"ס, שלל גרסאות עבודה ונוסעים ומחיר החל מ- 234,000 שקל.

ששי כהן 14 במאי, 2016
פולקסווגן טרנספורטר 2016

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, החלה בשיווק הדור השישי של הטרנספורטר בישראל, המבטיח לדברי היצרן " שילוב מנצח בין כלי רכב מסחרי לפרטי". הדור השישי של המסחרית/ מוביל הנוסעים הפופולרי של החברה, נוחת בארץ כ-66 שנה לאחר שהחל לראשונה הטרנספורטר את דרכו בעולם, והפך לאחד מכלי הרכב הפופולרים של החברה בעולם. הדגם החדש מחליף את קודמו ששווק ב- 11 שנים האחרונות וממנו נמכרו כ- 2 מיליון עותקים ברחבי העולם.

לצד פלטפורמה משודרגת ועיצוב מחודש השומר על קווי העיצוב המוכרים של הדור היוצא, בתוך תא הנוסעים מציג הטרנספורטר T6 החדש סביבת נהג מעודכנת, שימוש בחומרים מאיכות גבוהה יותר ושיפור האבזור אשר יכלול לראשונה כאופציה גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) או מערכת Front  Assist המתריעה בפני התנגשות מלפנים וכוללת בלימת חירום.פולקסווגן טרנספורטר 2016 - גרסת המשלוחים הקלאסית פולקסווגן טרנספורטר 2016 – גרסת המשלוחים הקלאסית
פולקסווגן טרנפורטר T5 החדש ישווק בישראל עם גרסת מנוע בנפח 2.0 ליטר TDI עם ארבעה צילינדרים, המגיעה בשלב זה בחמישה הספקים שונים, בהתאמה למרכב הרכב. שני הספקים (84 כ"ס ו- 140 כ"ס) בתקן יורו 5 שישווקו עד סוף השנה, כששאר המנועים מוצעים בתקן יורו 6 בהספקי 102 כ"ס, 150 כ"ס ו- 204 כ"ס עם טכנולוגיית BlueMotion. ה- Transporter החדש יוצע בישראל במגוון תצורות: מגרסת קומבי/וואן למשלוחים, דרך גרסאות דאבל קבינה עם ארגז פתוח, ועד הגרסאות המפוארות המיועדות להסעות ומורי דרך כדוגמת ה- Caravelle וה- Multivan שיוצע אף בגרסת ה-Six  Generation בצבעי רטרו. מאוחר יותר השנה תציע חטיבת המסחריות גם את ה- Multivan בגרסת העסקים המפוארת Business וגרסת הקמפינג לטיולים ה- California. בסה"כ, מבטיחים בפולקסווגן מסחריות למעלה מ-57 תצורות ורמות אבזור שונות לדגם החדש שיוצעו בישראל !
פולקסווגן טרנספורטר 2016 - גרסת המולטיוואן המפוארת פולקסווגן טרנספורטר 2016 – גרסת המולטיוואן המפוארת
מנועי הדיזל החדשים יוצעו בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית DSG לבחירה, ויכללו כסטנדרט מערכת Start&Stop לחיסכון בדלק. הדגם יוצע בגרסאות עבודה Transporter Van – המגיעה כרכב משלוחים קלאסי ללא חלונות ועם זוג מושבים לנהג ולנוסע וכן בגרסת Transporter Kombi הפופולרית של ה- T6 vכוללת חלונות ודלתות אחוריות עם חלונות וזוג מושבים. לצידם תוצע גם הגרסה הפתוחה של ה- T6 הכוללת תא נוסעים כפול עם ארגז פתוח מאחור.פולקסווגן טרנספורטר T6 - תא נוסעים המזכיר מכונית פרטית פולקסווגן טרנספורטר T6 – תא נוסעים המזכיר מכונית פרטית
גרסאות הנוסעים המיועדות עבור שוק המוניות, חברות ההסעות וכו', יכללו את ה- T6 Caravelle, : גרסת הנוסעים הייעודית והפופולרית של ה- T6 vכוללת שלוש שורות מושבים ושורת נהג המאפשרת הסעה של בין 6 – 9 נוסעים כולל הנהג, וכן את ה- T6 Multivan: גרסת הפרימיום של פולקסווגן Transporter multivan המיועדת בעיקר לרכבי הסעה עבור מורי דרך, וכוללת אבזור המזכיר לימוזינת הסעות.
מחיר גרסת הבסיס של הטרנספורטר T6 החדש בתצורת משלוח עם מנוע 2.0 ליטר TDI בהספק 84 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית יחל ב- 234,000 שקל. מחיר גרסת Multivan Comfortline יחל מ- 410,000 ₪.