בארץ: פולריס RZR טורבו S החדש

ד.ל.ב מוטספורט משיקה את פולריס RZR XP טורבו S החדש, גרסת הקצה הקיצונית במשפחה, המצוידת בשלדה חדשה, מתלים ארוכי מהלך, בולמים אקטיבים ועוד. המחיר נקבע על 206,000 שקל.

ששי כהן 22 באוק, 2018
פולריס RZR XP טורבו S החדש

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית פולריס בישראל, משיקה על התחלת שיווקו של פולריס RZR XP טורבו S החדש, המבטיח להיות רכב ה-SBS הקיצוני ביותר בהיצע שממשיך להעלות את רף היכולות בעולם השטח כולו. 


הדור החדש של ה-RZR XP טורבו S, פותח על שלדת צינורות חדשה לחלוטין וחזקה משמעותית ביחס לדור היוצא, שיחד עם מפשק הגלגלים שהורחב מאוד ועומד כעת על 72 אינץ' (183 ס"מ) לשיפור היציבות, מרווח הגחון שצמח ל-16 אינץ (40.6 ס"מ) והצמיגים שגדלו למידה של 32 אינץ', מבטיח ביצועי שטח קשוחים והתנהגות משופרת.

הדגם קיבל כצפוי את מערכת המתלים האקטיבית החדשה של פולריס, 'דיינמיקס' אשר הבקרה הממוחשבת שלה מודדת 200 פעמים בשניה את נתוני עבודת המתלים, המצערת, זווית ההיגוי ועוד כדי לספק שיכוך מושלם לתנאי השטח. מלבד הצעת שלושה מצבי שיכוך בסיסיים (קומפורט, ספורט, וקשיח), המערכת מסוגלת לשנות את השיכוך בכל בולם באופן עצמאי בהתאם לתוואי הדרך וסגנון הנהיגה – בפניות יוקשחו הבולמים החיצוניים לסיבוב וירוככו הפנימיים למניעת זוויות גלגול ושיפור האחיזה, בבלימה מוקשחים הבולמים הקדמיים למניעת צלילה ובקפיצות מוקשחים המתלים כדי לספוג ביעילות את הנחיתה.

ה-RZR XP טורבו S קיבל גם מערך מתלים חדש וקשוח בהרבה. זרועות המתלים עובו מאוד ועמם המסבים, הציריות, מוטות העברת הכוח ועוד כדי לשאת בעומסים קיצוניים במיוחד. שילוב זה של מתלים מחוזקים בעלי מהלך מתלים ארוך במיוחד, עם צמיגי 32 אינץ, המפשק הרחב וכמובן מערכת הדיינמיקס, הופכים את ה-RZR XP טורבו S למהיר וסופג כמו רכב טרופי-טראק מקצועי. המנוע בדגם זה הוא אותו מנוע טורבו חזק ומוכח של פולריס, עם 168 כ"ס שמניב ביצועים בכל תוואי שטח.

בתא הנוסעים הותקנו מושבי ספורט חדשים שאוחזים טוב יותר בגוף ונוחים יותר לישיבה וכן רתמות בטיחות חדשות לגמרי. במרכז הדשבורד נמצאת מערכת ה'רייד-קומנד' שמציעה שלל אפשרויות תפעול – מוזיקה בלו-טות', ניווט, שליטה על מערך מצלמות גו-פרו, רדיו, דיאגנוסטיקה לרכב, שליטה על מערכת הדיינמיקס למתלים ועוד. בנוסף לכך ישנו הגה ספרקו חדש, כלוב התהפכות חדש עם גג מתכת מובנה ועוד.

מחיר פולריס RZR XP טורבו S נקבע על 206,000 שקל.