חזקה, יוקרתית ויקרה יותר: פיג'ו 2008 GT PACK בארץ

יבואנית פיג'ו מתחילה בשיווק ה-2008 בגרסת טורבו 155 כ"ס חזקה יותר, המשדרגת את הביצועים ומוצעת ברמת האבזור GT PACK הכוללת אבזור עשיר יותר. המחיר נקבע על 158 אלף שקל.

ששי כהן 05 באפר, 2022
פיג'ו 2008 GT PACK

שנתיים לאחר שהחל שיווק הדור הנוכחי של פיג'ו 2008 בדגמי בנזין, דיזל וחשמלי, מרחיבה לובינסקי היבואנית את משפחת הדגם בארץ ומתחילה בשיווק גרסת טורבו 1.2 ליטר חזקה יותר המפיקה 155 כ"ס ומצוידת בחבילת אבזור GT Pack עשירה יותר. המחיר מטפס ונקבע על 157,990 שקלים.

הדגם החדש מצויד במנוע 1.2 טורבו PureTech המפיק 155 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מירבי של 24.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית מבית AISIN בעלת 8 הילוכים ואלה מאפשרים האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 8.1 שניות (8.8 שניות בגרסת ה-130 כ"ס), מהירות מרבית של 208 קמ"ש (198 בגרסת ה-130 כ"ס) וצריכת דלק ממוצעת של 15.8 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP (16.4 ק"מ לליטר בגרסת ה-130 כ"ס).

רמת האבזור GT PACK בגרסת ה-155 כ"ס עשירה יותר וכוללת תוספת של שלושה פריטי אבזור עיקריים: מסך המולטימדיה גדל מ-7 אינץ' לכדי 10 אינץ', ריפוד משולב אלקנטרה במושבים וחישוקי סגסוגת קלים במידה 18 אינץ' כסטנדרט.

אבזור הבטיחות עשיר וכולל: התרעת שמירת מרחק עם בלימת חירום אקטיבית בטווח מוגדל כולל זיהוי דו-גלגלי (עד 140 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת פונקציית עצירה והמשך נסיעה אוטומטי, התרעה במראות על הימצאות רכב בשטח המת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת ערנות נהג, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט ומצלמת נסיעה לאחור עם מבט-על.

בשנתיים שחלפו מאז הגיע לכאן הדור החדש של פיג'ו 2008 הוא רשם 4,610 מסירות (עד סוף חודש מרץ 2022), מהן 3,400 בגרסת בנזין, 944 בגרסת דיזל ו-266 בגרסה חשמלית.