בארץ: קיה סורנטו GT – החל מ-239,900 שקל

אחרי הפיקנטו GT והספורטאז' GT, מצטרפת למשפחת רמת הגימור הספורטיבית גם קיה סורנטו GT, שזוכה בגרסת ה-2.4 ליטר בנזין לחבילת עיצוב חיצונית ופנימית בעלת מאפיינים ספורטיבים בתוספת מחיר של 8,000 שקלים מול גרסת ה-EX.

ששי כהן 18 ביונ, 2019
קיה סורנטו GT

שנה וחצי לאחר שנחת כאן הדור הנוכחי של קיה סורנטו, רכב הפנאי הגדול של היצרן בישראל, מרחיבה טלקאר היבואנית את משפחת הדגמים ומתחילה בשיווק הסורנטו GT, גרסה חדשה המצוידת בחבילת אבזור ספורטיבית בהשראת דגמי ה- GT של קיה, אותם תוכלו למצוא כיום גם בדגמי הפיקנטו והספורטאז'.


הסורנטו ברמת אבזור GT-Line כוללת שדרוגים בעיצוב החיצוני והפנימי המעצימים את נוכחות הסורנטו על הכביש, עם פנסי ערפל מסוג LED בתצורת "קוביות קרח" , קליפרים בצבע אדום, מדרגות צד מקוריות, חישוקי סגסוגת 19 אינץ' בעיצוב חדש ותגיות GT-Line עדינות. העיצוב הפנימי של הסורנטו בגרסת GT-Line כולל ריפוד עור משודרג בצבע שחור עם תפירה בצבע אפור וסמל GT-Line המוטבע ע"ג המושב . בנוסף, כולל הסורנטו GT-Line מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, משוטי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה ודגשים בצבע כרום בחלקו הפנימי של הרכב . בסעיף הבטיחות, יצויד הדגם במערכת למניעת שיכחת ילדים במושב האחורי (Rear Occupant Alert) .

רמת הגימור החדשה תוצע רק בדגמי הבנזין 2.4 ליטר המפיקים 188 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

מחיר: 239,900 שקל