בדיקת מוצר: מוצרי טיפוח לרכב Sonax מגרמניה

לא רק ב-eBay או אמזון: חברת אוטווורקס החלה לשווק בישראל את מוצרי הטיפוח לרכב האיכותיים מבית Sonax הגרמנית, המבטיחים חידוש הרכב שלכם במחירים תחרותיים.

ששי כהן 20 בפבר, 2017

חברת אוטווורקס, מהחברות המובילות בארץ בייבוא ושיווק חלקי חילוף לרכב, חתמה בסוף 2016 על הסכם עם חברת SONAX הגרמנית, לשיווק בלעדי של מוצרי הטיפוח של החברה בישראל. בכך מצטרפת סוף סוף ישראל ליותר מ-100 מדינות בעולם, בהן משווקים מוצרי הטיפוח האיכותיים של SONAX, הפועלת בעולם כבר 66 שנה ונחשבת לאחת החברות המובילות בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח לרכב.




בעבר נעשו מספר נסיונות לשווק את מוצרי החברה בארץ לפרקי זמן קצרים יחסית, אולם לראשונה מדובר ביבוא סדיר של כלל מוצרי החברה לארץ, ובהשקעה מדווחת של כ-10 מיליון שקל בהחדרת המוצרים לשוק הישראלי.
חברת סונקס משווקת מאות מוצרים לטיפוח חיצוני ופנימי של הרכב, וקהל לקוחותיה הם גם חובבי רכב האוהבים לפנק את רכבם, וגם עסקים בתחום המתמחים בשירותי ניקיון לרכב ודייטלינג. מדובר במותג עטור שבחים ופרסים בעולם, שאף נבחר אשתקד בפעם ה-11 ברציפות למותג מוצרי הטיפוח לרכב הטוב ביותר בעולם, ע"י גופים בינלאומיים מקצועיים כמו DEKRA, TUV ו- GTU.
שמפו+ווקס לרכב SONAX - העניק לצד הניקיון גם ברק לרכב. שמפו+ווקס לרכב SONAX – העניק לצד הניקיון גם ברק לרכב.
בדיקת מוצרים בשטח:
בבדיקה ראשונה שלנו למוצרי הטיפוח של סונקס, לקחנו פיג'ו 208 בת 4 והחלטנו לפנק אותה בשטיפה ביתית (המועדפת תמיד עלינו על כל מכוני השטיפה למיניהם). את שלב השטיפה החיצונית ביצענו עם שמפו שטיפה (Wash&Wax) הכולל גם ווקס מרוכז ומגיע עם כוסית מדידה ייחודית המובנית בבקבוק השטיפה. בתור אחד ששוטף את הרכב בקביעות באופן עצמאי וידני, לרוב אינני מתרגש מכל מיני הבטחות של מוצרים המבטיחים לרכב המשומש שלכם מראה של רכב חדש, וגם הפעם הרכב לא יצא חדש, פשוט משום שהוא כבר בן 4 פלוס… יחד עם זאת, תכשיר השטיפה של SONAX אכן ניקה היטב את הרכב, ואף הוסיף לו ברק הודות לשילוב הווקס המרוכז בשמפו, ובסיום השטיפה הוא אפילו נצנץ בשמש יותר מתמיד.
אחרי שטיפה עם שמפו עם ווקס מרוכז, הצבע קיבל ברק אחרי שטיפה עם שמפו עם ווקס מרוכז, הצבע קיבל ברק
חשוב לזכור שלא מדובר בתחליף לביצוע ווקס מקצועי אחת לשנה, אלא בתוספת קלה לשמפו המסייעת למראה נוצץ של הרכב ומבטיחה גם הגנה מסוימת לפח.
בתוך חלל הרכב אהבנו מאוד את ה- Cockpit Cleaner, תכשיר ניקוי לפלסטיקים בגימור מט. אם יש משהו שאני ממש מתעב, זה שלוקחים רכב לניקוי פנימי במכון שטיפה, והעובדים שם נוהגים לרסס את הדשבורד בספריי שומני ומבריק, הגורם לדשבורד לחוש שומני ולנצנץ, אך לא באמת נותר נקי. דווקא תכשיר ניקוי בגימור מט בו השתמשנו, ניקה היטב את חלקי הפלסטיק ולא השאיר אותם נוצצים, אלא פשוט נקיים, ועם הבטחה לשמירה מפני נזקי השמש. אם תחשבו על זה, רכב חדש שמגיע מהמפעל, הפלסטיקים תמיד בגימור מט ולא מנצנץ ושמנוני.
פנים הרכב לאחר ניקוי וספריי הגנה בגוון מט, שאינו משאיר משטח שמנוני מעיק. פנים הרכב לאחר ניקוי וספריי הגנה בגוון מט, שאינו משאיר משטח שמנוני מעיק.
המוצר השלישי שנבחן היה ספריי ניקוי ריפודי הרכב. גם כאן התוצאה היתה בסה"כ טובה, כאשר מרבית הכתמים אכן הוסרו די בקלות ממושבי הרכב והותירו אותם נקיים, גם אם לא באופן חריג למוצרים מתחרים.

    • ניתן להשיג את המוצרים ברשת SOLO אביזרי רכב, הממוקמת בסניפי הום סנטר
    • מחירים מומלצים:
    • מנקה מקצועי לפלסטיק: SONAX XTREME כ-39.9 שקל
    • מנקה ריפודים מקצועי XTREME SONAX – כ-49.9 שקל
    • תכשיר לשטיפה כולל ווקס לרכב SONAX מרוכז – כ-39.9 שקל