בחזרה לשנות ה-80: סוזוקי KATANA החדש בישראל !

קרוב ל-40 שנה לאחר שהוצג לראשונה, נוחת סוזוקי קטאנה (KATANA) החדש בישראל, עם עיצוב נייקד משובח, ומנוע 1,000 סמ"ק 150 כ"ס המבטיח חווית רכיבה ספורטיבית. המחיר נקבע על 96,000 שקל.

ששי כהן 23 ביונ, 2019
סוזוקי KATANA

חברת עופר אבניר מודיעה על התחלת שיווקו של סוזוקי קטאנה (KATANA) החדש בישראל, ממשיכו של אחת מאגדות הדו-גלגלי של שנות ה-80, שזוכה לדור חדש המציע עיצוב רטרו משובח, ביצועים ספורטיבים וחווית נהיגה מרגשת.


קצת היסטוריה…

סוזוקי KATANA GSX1100 המקורי הושק בשנת 1981 בתערוכת קלן בגרמניה וגרם לסנסציה בענף האופנועים הבינלאומי. עיצוב הדגם היה חדשני ויוצא דופן ובכך כבש את לבבות הרוכבים בכל רחבי העולם. הקטאנה הפך לאמת מידה חדשה בעולם אופנועי הכביש ועיצובו הועתק במשך שנים לעשרות דגמים אחרים, גם של יצרניות מתחרות. השם KATANA (חרב סמוראים מסורתית) זכה להצלחה כה רבה בארה"ב, עד שליווה את דגמי ה-GSX השונים של סוזוקי ביבשת עד לסוף שנות ה-90.

סוזוקי KATANA

סוזוקי KATANA החדש

ה-KATANA החדש ל-2020

הדור החדש של הדגם שנחשף בתערוכת קלן 2018, זוכה לעיצוב נייקד ברוח אותו דגם מקורי של שנות ה-80, עם עיצוב בעל מעטפת אווירודינמית מינימליסטית השומר על קווי העיצוב המקוריים עם פרשנות וטכנולוגיה חדשנית. ברוח התקופה, מצויד הדגם בתאורת LED היקפית מלאה, לוח שעונים דיגיטלי ושלל בקרות וטכנולוגיה מעודכנת. הדגם שפותח על שלדת ה-GSXS1000, מצויד בשלדת אלומיניום חזקה וקלת משקל, וחולק עימו שלל מכלולים טכניים. גובה המושב: 82 ס"מ. מעבר לכך, מצויד האופנוע בזרוע נושאת אחורית ללוחית הרישוי ולמאותתים, שתפקידה לשמור על עיצוב "נקי" לזנב האופנוע. משקל הכלי עומד על כ-215 ק"ג ומיכל הדלק בנפח של 12 ליטר.

הקטאנה החדש מצויד במנוע 4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק, המפיק 150 כ"ס ב-11,000 סל"ד ומומנט של 11 קג"מ המושג ב-9,500 סל"ד. ועומד בדרישות זיהום האוויר EURO 4. מלפנים הותקן מתלה קדמי הפוך (USD) מתוצרת קאייבה (KYB) היפנית, בקוטר 41 מ"מ המתכוונן באופן מלא. מהלך מתלה 120 מ"מ. מאחור מצויד הדגם בבולם מונושוק יחיד של קאייבה, פרוגרסיבי עם מהלך מתלה של 63 מ"מ ואפשרויות כיוון מלאות. בסעיף הבלמים מצויד הכלי בזוג דיסקים בקוטר 310 מלפנים. בנוסף, מציע הכלי מערכת בלמים משולבת ABS, בורר מצבי בקרת אחיזה (4 מצבים, כולל ניתוק מלא), מערכת לסיוע ביציאה מהמקום המנטרלת מצבים של סל"ד נמוך מדי הגורם לכיבוי המנוע ומערכת Easy Start, המאפשרת התנעת האופנוע בלחיצה קלה על מתג ה-START. 

סוזוקי KATANA החדש ישווק בארץ בצביעה הכסופה הקלאסית המשחזרת את דגם שנות ה-80 וכן בצביעה שחורה. 

מחיר 96,000 שקל על הכביש כולל מע"מ ואגרות רישוי.


עוד מדו גלגלי