בייבי מקסימה: נחשפה ניסאן אלמרה החדשה

בייבי מקסימה או מיני מיקרה? ניסאן חשפה את האלמרה 2019 החדשה, עם הופעה נאה (לשם שינוי), תא נוסעים משודרג משמעותית, חבילת בטיחות מתקדמת ומנוע 1.6 ליטר 122 כ"ס.

ששי כהן 13 באפר, 2019
ניסאן אלמרה החדשה

ניסאן חושפת פרטים ראשונים על האלמרה החדשה (ניסאן ורסה בארה"ב) שתיחשף רשמית לציבור בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח בעוד כשבוע. האלמרה החדשה שנחשבת למשפחתית סדאן הקטנה של ניסאן, תתחרה בקטגוריית המשפחתיות הקטנות בדגמים כמו קיה ריו סדאן ויונדאי i25.


זאת באמת אלמרה? (רמז לשינוי הדרמטי שעבר העיצוב החיצוני)

הדור השלישי והחדש של האלמרה, אשר נקראת כאמור בארה"ב ורסה (VERSA) ועוד לפני כן שווקה בשם טידה, זוכה לעיצוב חדש ומודרני משמעותית מול הדור היוצא, שבמילים עדינות לא היה הרכב הכי יפה בחבורה. הדגם החדש זוכה למרכב סדאן קומפקטי עם פרופורציות טובות משמעותית, חזית אגרסיבית למראה ברוח שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן, וגג בסגנון "צף" שמוכר גם מדגם המקסימה הבכיר.

ניסאן אלמרה החדשה

בתוך תא הנוסעים זוכה המכונית ללוח השעונים וסביבת הנהג שנלקחו כמעט בשלמותם מהמיקרה החדשה (שעדיין לא משווקת בארץ), עם עיצוב נאה, קפיצת מדרגה באיכות החומרים וההרכבה, הגה ספורטיבי למראה ומסך מולטימדיה גדול שמתפעל מגוון מערכות של הרכב. קפיצת מדרגה נוספת האלמרה החדשה בסעיף הבטיחות, עם אימוצה לראשונה של חבילת בטיחות מתקדמת, הכוללת התרעת שמירת מרחק (כולל זיהוי הולכי רגל) עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, החלפת אורות אוטומטית והתרעה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטומטית ברוורס. ברשימת אבזור הנוחות, תציע המכונית כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי גלגלים קלים, הגה קטום, מולטימדיה מקורית עם תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, חימום מושבים קדמיים ועוד.

ניסאן אלמרה החדשה

מתחת למכסה המנוע, רושם הדגם החדש מנוע 1.6 ליטר 122 כ"ס 4 צילינדרים (המחליף את מנוע מנוע ה-1.8 ליטר), אשר יוצע בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים או אוטומטית רציפה. פרטים נוספים אודות הביצועים וצריכת הדלק לא פורסמו לעת עתה.

ניסאן אלמרה החדשה תיחשף רשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח ביום שישי הקרוב ה-19/4/19. 


עוד מחדשות רכב