במהדורה ספורטיבית: טויוטה קורולה אקסייט GR בישראל

במהדורה מוגבלת: חטיבת הספורט GR של טויוטה מגיעה לראשונה לישראל, עם התחלת שיווקה של טויוטה קורולה אקסייט GR, שאמנם איננה מצוידת בביצועים ספורטיביים, אך כוללת את חבילת העיצוב הספורטיבית של היצרן. כמה תעלה?

ששי כהן 12 בדצמ, 2019
טויוטה קורולה אקסייט GR

חטיבת הספורט של טויוטה GR מגיעה לראשונה לישראל, עם התחלת שיווקה של הקורולה אקסייט GR, הזוכה לחבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית, בדומה לחבילות עיצוב ספורטיביות שמציעים יצרנים אחרים ובעיקר בשוק היוקרה (חבילת עיצוב AMG במרצדס ו-S-Line באאודי). עבור מי שלא מכיר את ה-GR, נוסיף שמדובר בחטיבת מכוניות הספורט של טויוטה האחראית לדגמים ספורטיבים כמו הסופרה GR והיאריס GR שתוצג בחודש הבא, כאשר ה-GR הינו למעשה ראשי תיבות של Gazoo Racing.


הקורולה אקסייט GR החדשה מצוידת אמנם באותה יחידת כח היברידית מוכרת הכוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 122 כ"ס ומציעים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות, לצד תצרוכת דלק של 27.8 ק"מ לליטר בממוצע, כאשר על מרכב ה-5 דלתות המעוצב של דגם ה-Excite המוכר, מצטרפת חבילת עיצוב ספורטיבית הכוללת: מרכב דו-גווני עם גג בצבע שחור, מראות צד בצבע שחור, חישוקי סגסוגת "18 בעיצוב ספורטיבי, מושבים קדמיים ספורטיביים, שטיחים ממותגים GR, ריפודי מושבים בד בעיצוב מיוחד ומיתוג GR ספורטיבי, המצטרפים לאבזור העשיר של דגם ה-Excite+ הכולל בין השאר:  מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע "8, מצלמת רוורס ומערכת ניווט Waze, שקעי USB ו-AUX, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, קיפול מראות חשמלי, טעינה אלחוטית לסמארטפון, יחידות תאורה ראשיות LED, פנסי ערפל קדמיים LED, משענת יד קדמית מרופדת ומתכווננת מצופה עור וחיישן אורות.

אם תהיתם מדוע הדגם לא מגיע לארץ כשהוא מצויד ביחידה ההיברידית החדשה והספורטיבית הכוללת מנוע 2.0 ליטר המפיק 180 כ"ס, אז הסיבה היא כמובן המיסוי של הגרסה הנ"ל שהיה מקפיץ את מחירה למחיר גבוה ולא רלוונטי שיהפוך אותה בעיקר לקישוט באולמות התצוגה.

מחיר טויוטה קורולה אקסייט GR נקבע על 144,900 שקל, מחיר הגבוה ב-5,000 שקל ממחיר גרסת ה-Excite+ והדגם ישווק במהדורה מוגבלת הכוללת כמה עשרות מכוניות בלבד. 

תמונה ראשית מתוך WIKIMEDIA




עוד מחדשות רכב