במהדורה ספורטיבית: טויוטה קורולה GR ספורט

טויוטה קורולה סדאן מצטרפת לאופנת המכוניות הזוכות לחבילת עיצוב ספורטיבית, וזוכה לגרסת "GR ספורט" הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית אך ללא שדרוג הביצועים.

ששי כהן 18 ביול, 2020
טויוטה קורולה GR ספורט

קרוב לשנה לאחר שזכו גרסאותת ההאצ'בק וה-TS (סטיישן) של טויוטה קורולה לרמת גימור "GR ספורט", זוכה גם גרסת הסדאן של הקורולה לחבילת העיצוב הספורטיבית של הדגם, הכוללת הופעה חיצונית עם נגיעות ספורטיביות יותר, וחבילת אבזור ספורטיבית, אך ללא שדרוג של מפרט הביצועים של הדגם. עבור מי שלא מכיר את ה-"GR", נוסיף שמדובר בחטיבת מכוניות הספורט של טויוטה האחראית לדגמים ספורטיבים כמו הסופרה GR והיאריס GR, כאשר ה-GR הינו למעשה ראשי תיבות של Gazoo Racing.


הקורולה סדאן GR ספורט עתידה לפנות בעיקר לקהל צעיר יותר, המחפש אחר הופעה קצת יותר ספורטיבית, ועדיין מבלי לאבד את הנוחות, החיסכון בדלק ותג המחיר הנוח שמתלווה לדגמי הקורולה סדאן המוכרים. במסגרת החבילה החדשה זוכה הקורולה GR לחישוקי גלגלים קלים "17-"18 לבחירה בעיצוב ספורטיבי יותר, אופציה לצביעת מרכב דו-גוונית (גג ומראות צד), ספוילר אחורי צנוע, לוגו "GR SPORT" ואת קישוטי הכרום מבחוץ מחליפים פסי קישוט בצבע "שחור פסנתר" מבריק.
טויוטה קורולה GR ספורט

בתוך תא הנוסעים זוכה המכונית למושבים קדמיים בעיצוב ספורטיבי עם ריפודים בעיצוב חדש משולב בד ודמוי עור (המלווים גם את המושבים האחוריים), גג בצבע שחור, סף דלתות עם לוגו GR, שטיחים ממותגים GR, הגה בעיצוב מעט שונה, ידית הילוכים עם כיסוי בתפירה אדומה ועוד מספר נגיעות קוסמטיות בתא הנוסעים.

טויוטה קורולה GR ספורט

מתחת למכסה המנוע תפגשו את אותן יחידות כח מוכרות של הקורולה הכוללות מנוע בנזין 1.6 ליטר 132 כ"ס או 1.8 ליטר הייבריד 140 כ"ס המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית.

טויוטה קורולה סדאן GR ספורט תגיע לייצור כבר בנובמבר 2020, כאשר השיווק בשווקים ראשונים באירופה יחל בינואר 2021. לעת עתה לא ידוע עדיין אם הדגם יגיע לארץ, את גרסת ה-GR של הקורולה 5 דלתות משווקת כאן כבר מתחילת השנה במחיר של 144,900 שקל.