במחיר ידוע מראש: אפליקציית המוניות יאנגו מציגה מהפכה בענף

חצי שנה לאחר שהחלה פעילות בישראל, השיקה אפליקציית המוניות יאנגו (Yango) טכנולוגיה מהפכנית המספקת ללקוחות מחיר נסיעה קבוע וידוע מראש, לצד 25% הנחה לתקופת ההשקה.

ששי כהן 22 במאי, 2019
אפליקציית יאנגו

חצי שנה לאחר שהחלה לפעול בארץ אפליקציית הנסיעה במוניות yango, השלוחה הישראלית של ענקית האינטרנט הרוסית Yandex.Taxi (המעסיקה 4,000 עובדים ופעילה ב-14 מדינות), ערכה הבוקר הנציגה בישראל מסיבת עיתונאים, בה הכריזה על השקת טכנולוגיה חדשנית, המציגה ללקוחות החברה את מחיר הנסיעה במונית, אשר יהיה שקוף וידוע מראש, עם הבטחה שלא ישתנה עד סיום הנסיעה. בדיוק בשבוע האירוויזיון בו התפרסמו שלל תלונות של תיירים על עושק מצד נהגי המוניות, נראה שהאפליקציה של Yango הינה בדיוק הפיתרון המתבקש.


במסגרת השירות החדש הפעיל כבר מהיום, לקוחות אשר יזמינו מונית באפליקציית יאנגו, יזינו את יעד הנסיעה ויקבלו במקום את מחיר הנסיעה בצורה שקופה וידועה מראש, עם הבטחה שלא ישתנה עד תום הנסיעה. כחלק מהחדרת השירות החדש, מבטיחים בחברה גם הנחה ממוצעת של 25% ממחיר הנסיעה (תקופת השקה של מספר שבועות !). על פי חוק, המחירים אשר יוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים יותר מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות המתקדמות של Yango לקחו בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה או נמוך יותר ממחיר המונה, כך שהמהלך כולו נשען ומתבסס על החוק הישראלי.

ביאנגו מדווחים כבר על אלפי מוניות שהחלו לעבוד עד כה בשיתוף עם החברה, ועובדים על צירופם של נהגים נוספים לשירות החברה, מה שיבטיח זמינות גבוהה יותר של מוניות ופריסה ארצית רחבה יותר מהיום (כיום פעילים בין חיפה בצפון לאשקלון בדרום).

לדברי יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל : "אני מבטיח בזאת כי זוהי רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויית משתמשי המוניות בישראל. אנו עתידים להשיק עוד יכולות טכנולוגיות מתקדמות ושירותים אשר ימשיכו לבסס אותנו כמובילים בענף. כלל היכולות והשירותים אותם נשיק פותחו או הותאמו על ידינו במיוחד עבור השוק המקומי, וישפרו את חווית השימוש בשירות שלנו הן עבור הנוסעים והן עבור הנהגים. אנו מרוצים מההתקדמות אותה עברנו מאז ההשקה בישראל, והודות לטכנולוגיות שלנו, אנו מצליחים לספק מחירים הוגנים אפילו במגבלות השוק הקיימות".



עוד מחדשות רכב