במחיר נגיש יותר: אסטון מרטין מ- 499,000 ש"ח !

יבואנית אסטון מרטין משיקה תכנית חדשה לדגמי היד שניה של היצרן בארץ, עם מחירים נגישים מבעבר, אחריות מורחבת, התחייבות לרכישה עתידית חוזרת ואף פרסום של הרכב באתר אסטון מרטין העולמי, במידה ויהיה לקוח מחו"ל שמעוניין ברכב שלכם…

ששי כהן 07 באפר, 2019
אסטון מרטין יד 2

4 שנים לאחר שהחל בישראל השיווק הרשמי של מותג הספורט היוקרתי אסטון מרטין, מודיעה אוטוארט היבואנית בישראל (מקבוצת אוטודיל), על השקת תכנית חדשה ונרחבת לדגמי היד שניה של היצרן הבריטי, או בשמם הבינלאומי דגמי ה-" Timeless ". 


בימים בהם נעים בישראל כבר יותר מ-70 מדגמי אסטון מרטין, הנמצאים לרוב אצל לקוחות המחפשים אחר ריגושים חדשים ואוהבים להחליף את רכבם לאחר תקופה של שנה וחצי עד שנתיים, החלו להתגלגל לשוק היד שניה כמות לא מבוטלת של מכוניות (21 ליתר דיוק המוצעות כיום באתר יד 2), אשר מכירה שלהן כמשומשות נתקלת לעיתים בקושי פסיכולוגי (ולאו דווקא כספי) לביצוע רכישה של רכבים מסוג זה משלל סיבות, לרבות בענייני אחריות, שירות ומכירה עתידית.

שירות ה-Timeless החדש והמשודרג של היבואן, מבקש להסדיר את פעילות היד שניה של דגמי אסטון מרטין, ולצד הנגשה של מכונית העל הבריטית לקהל לקוחות רלוונטי אשר מעוניין לבצע קנייה במחיר נמוך יותר, מעניק אחריות מורחבת לשנה (ללא קשר לגילו של הרכב), שקט נפשי ברכישה עם בדיקות של 140 מכלולים שאושרו על ידי היצרן, וכן פרסום של הרכב באתר אסטון מרטין העולמי על מנת שהרכב שיהיה נגיש לכל לקוח פוטנציאלי בעולם. מעבר לכך, מתחייב היבואן בישראל גם לטרייד אין עתידי לרוכשי מכוניות אסטון מרטין יד שנייה לרבות "Buy Back" (בכפוף לתקנון) במחיר מוסכם מראש.

לדברי תומר דותן ומאיר אוחיון יבואני אסטון מרטין בישראל: "אנו מקבלים בקשות רבות לרכישת אסטון מרטין משומש, הנובעות בין היתר מקושי פסיכולוגי ולאו דווקא בשל המחיר הגבוה של הרכב. במהלך זה אנו מנגישים את מכונית העל הבריטית לקהל לקוחות רלוונטי אשר מעוניין לבצע קנייה במחיר נמוך יותר".

וכמה יעלה לכם התענוג להיות בעלים של אסטון מרטין מיד שניה בשירות ה-Timeless? החל מ-499,000 שקל.


עוד מחדשות רכב