בניחוח ספורטיבי: טויוטה C-HR ברמת הגימור "GR" בישראל

יוניון מוטורס מתחילה בשיווק גרסת ה-GR הספורטיבית של טויוטה C-HR, המשדרגת את הקרוסאובר הסטייליסטי גם בחבילת עיצוב ספורטיבית ואבזור משודרג. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 21 באוק, 2021
טויוטה C-HR ברמת הגימור "GR"

חברת יוניון מוטורס מרחיבה את היצע משפחת דגמי הקרוסאובר הסטייליסטי שלה טויוטה C-HR ומתחילה בשיווק גרסת ה-"GR" בעלת העיצוב הספורטיבי, שמבטיחה לדברי היבואן שילוב של לייפסטייל וספורט. עבור מי שלא מכיר את המונח "GR" אז נוסיף כי מדובר בחטיבת הספורט של היצרן "Gazoo Racing" האחראית לדגמי הספורט והמירוצים של היצרן.

גרסת ה-GR מצוידת בתאורה ראשית בתצורת פרוג'קטור LED, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה בעיצוב GR Sport וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport ותשווק בארץ בצבע לבן דינאמי עם גג שחור בלבד. מעבר לכך תמצאו גם את המולטימדיה המתקדמת של טויוטה מסוג  2  TOYOTA TOUCH, בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד, לצד חבילת בטיחות מתקדמת. בצד הדינמי, זוכה המכונית לשיפור חווית הנהיגה ברכב עם כיול מיוחד להיגוי ולמתלים, וחישוקי סגסוגת "19 ייחודיים העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6, המבטיחים אחיזת כביש גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי. 

טויוטה C-HR ברמת הגימור "GR"

מתחת למכסה המנוע תמצאו את אותה יחידת כח היברידית מוכרת של משפחת הדגמים, הכוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 122 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הביצועים קצת פחות ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש, אך לפחות מדובר ברכב מאוד חסכוני המבטיח צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

מחיר טויוטה C-HR ברמת הגימור GR נקבע על 164,900 שקל.