בסגנון טסלה: MG במרתון מסירות של ה-EHS החשמלי בסוף השבוע

הגעתו לארץ של MG EHS, רכב הפנאי החשמלי (PHEV) של היצרן, הזניק את מכירות המותג ב-94%, ומשלוח נוסף שהגיע עתה לארץ ומונה כ-400 מכוניות, שולח את לובינסקי למרתון מסירות בסוף השבוע במתקן החברה בשורק.

ששי כהן 11 ביונ, 2021
MG EHS בישראל

ארבעה חודשים בלבד לאחר שהחל שיווק MG EHS בישראל, רכב הפנאי החדש של היצרן המצויד בהנעה חשמלית פלאג-אין (PHEV) ומפרט מרשים, מתברג ה-EHS גבוה במכירות הדגמים החשמליים, מה שמביא את לובינסקי היבואנית למרתון מסירות בסגנון טסלה, עם מאות מכוניות שנמסרות בזמן קצר, כאשר לא פחות מ-50 מהן צפויות להימסר רק היום (שישי ה-11/6) במתקן החברה בשורק.

לדברי לובינסקי, עם קרוב ל-700 מכוניות שיעלו כאן לכביש, הופכת ה-EHS לדגם הפלאג-אין השני הנמכר ביותר בישראל (אחרי קיה נירו PHEV), ובסה"כ נרשמו עד כה בידי היבואן כ-1,500 הזמנות, מה שהופך אותה לאחד הדגמים החשמליים הנמכרים ביותר בארץ מתחילת השנה. לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בחמשת החודשים הראשונים של השנה, זינקו מכירות MG בישראל ב-94% מול התקופה המקבילה אשתקד, ובסה"כ עלו לכביש כ-1,209 מכוניות.

בניגוד לבלאגן היחסי שמאפיין את מסירות טסלה( השולחת ללקוחות טרם ההגעה סרטוני הדרכה בסיסיים על הרכב), בלובינסקי נותנים דגש חזק על חווית מסירה נעימה ומכובדת, וכחלק מהמאמץ לספק כמות גדולה של רכבים עתירי טכנולוגיה ביום אחד, הלקוחות עוברים הדרכה  קבוצתית מסודרת באולם ייעודי, ולאחר מכן באופן אישי ברכב.

MG EHS הדרכת לקוחות

הדרכת לקוחות MG EHS במתקן המסירה בשורק. (צילום: יח"צ)

כחלק מההערכות למסירה של כמות גדולה של מכוניות חשמליות, הפך בחודש החולף מתחם לובינסקי בשורק לאתר עם מספר עמדות הטעינה הגדול ביותר בישראל עם לא פחות מ- 122 עמדות שנפרשו במקום בשיתוף עם 'אפקון תחבורה חשמלית' ואלה נותנים מענה לרכבי ההדגמה, לקוחות החברה, מרכזי השירות, מתקני PDI ועובדי החברה אשר יעברו בתקופה הקרובה להשתמש בכלי רכב חשמליים ו-PHEV.

לפי ההערכות בענף הרכב, צפויים להימסר השנה כ-20,000 רכבים חשמליים בישראל (BEV+ PHEV), נתון אשר יעניק להן נתח שוק של 5.5% מסך מכירות הרכב החדש.
;